Kinderwens en reuma (Gé

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marlies77, Oct 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marlies77

marlies77 Lid

Jun 20, 2011
    27
    0
    0
    onderwijs
    Venlo
    #1 marlies77, Oct 1, 2011
    Last edited: Oct 1, 2011
    Hoi allemaal,

Zijn er meer dames onder jullie die proberen zwanger te worden en Bechterew hebben? Ik zou graag eens ervaringen willen uitwisselen hoe jullie met pijn omgaan omdat je geen medicijnen mag.
    Ik heb nu 2 jaar geen medicijnen en wordt snachts soms 'gek' van de pijn. Ik gebruik een warmtekussen, paracetamol en ga snachts aan de wandel om de pijn eruit proberen te bewegen. Ook ga ik regelmatig in een infraroodsauna en beweeg op de crosstrainer.
    Helaas hebben we de pech dat we ook vruchtbaarheidsproblemen hebben en op dit moment op de wachtlijst staan voor een IVF behandeling.

groetjes marlies

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

Aug 21, 2011
    3,326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heey Marlies,

Ik zelf heb geen bechterew maar bij me vriend is het vorige maand wel vastgesteld.. ook voor ons roept dit een hoop vragen op natuurlijk en ook je verhaal van het snachts moeten gaan bewegen om de pijn minder te laten worden is zeer herkenbaar. Hij heeft al 15 jaar lang rugpijn en nu is er eindelijk dit uitgekomen. Hoe lang heb jij de diagnose al?

gr Melanie

3. marlies77

marlies77 Lid

Jun 20, 2011
    27
    0
    0
    onderwijs
    Venlo
    Hoi melanie,

Ik heb de diagnose nu 8 jaar (ben nu 34)...en idd voorafgaand rugpijn.
    Met medicatie was het soms lastig, maar toch goed te doen.
    Mag je vriend gewoon medicatie nemen al jullie voor een kindje bezig zijn?

groetjes Yvette

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

Aug 21, 2011
    3,326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Met deze medicatie's zou dat wel mogen, we hebben het bij de huisarts, de reumatoloog en apotheker na gevraagd, en morgen vragen we het voor de zekerheid ook nog even aan mijn fertiliteitsarts.
    Maar volgens hun zou het, het kwaliteit van het zaad niet aantasten..

Share This Page