Waarom groeit mijn buik zo langzaam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Feb 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik vind het zo leuk om een buik te hebben. Maar bij mij zie je nog niet veel. Ik heb het idee dat het niet groeit. En dan ben ik weer bang dat het mis is.

Ik ben nu 13 weken en er zit echt een heel klein bultje!
    Ik heb verder een normaal postuur. Bij wie ging dit ook langzaam?

2. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hallo, ik ben nu net iets verder dan 13 weken en bij mij zie je nog helemaal niks. Ik kan ook al niet wachten tot mijn buikje begint te groeien!

3. Niet meer actief

oh dus ik ben niet de enige gelukkig! Heb je verder wel zwangerschapsverschijnselen, want die heb ik dus ook niet. :)

4. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Toen ik een week of zes was ben ik echt een paar weken heel misselijk geweest. Nu heb ik enkel nog wat last van mijn maag als ik gegeten heb. Voor de rest heb ik niet echt last van kwaaltjes.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meiden. relax. tot 12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambot. dus vrij logisch dat je dan nog niet veel ziet.
    \bij mij was er met ruim 12 weken ook een heel klein bultje te zien (zie album).

na week 18 is het heel snel gegaan. moet nog een nieuwe plaatsen.

dont worry ook jullie komen aan de beurt

6. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Bij mij begint het nu ook pas te komen. Normaal maatje 38/40 en 1.76 lang dus...

Vandaag bij de Ikea keek iemand naar mijn buik een paar keer! :D Joehoe, nu begint het dus iets leuker te worden.

Ben verder ook niet misselijk geweest of zo. Alleen erg moe maar dat neemt nu ook af.

Groetjes,

Marijn

7. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Bij mij begon je ook pas na 18 weken iets te zien.
    Gisteren positiekleding gekocht en de verkoopster vond dat ik nog geen grote buik had, voor iemand van 24 weken.

8. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Da's ook niet aardig van die verkoopster!
    De eerste zwangerschap gaat zo wie zo langzamer!
    Maar vergeet niet dat het er ook weer af moet! En zolang 't kindje groeit... da's toch het aller belangrijkste?
    Maar ik snap wel dat je 't leuk vindt als anderen het zien, vind ik zelf ook. Mijn schoonzusje zei ook dat ze mijn buikje maar klein vondt toen ik zwanger was van mijn dochter.. :evil: Ik kon haar wel wat aandoen!

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Er zijn ook mensen die bijna geen buik krijgen, de hele zwangerschap niet. Ligt er ook aan hoe je je kindje draagt.
    Bij mij ging je het ook pas later goed zien, zo rond de 18 weken dat het mensen ging opvallen.
    Belangrijkste is dat het kindje gezond is, en niet hoe mijn buik eruit ziet heb ik me altijd voorgenomen.

10. daffie

daffie Lid

Jan 8, 2007
    50
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn buik begon met een week of 15 te groeien. :D
    En nu heb ik echt een mega buik.
    Mensen denken zelf dat het niet lang meer duurt tot de bevalling. :oops:
    Maar ik ben wel trots op mijn buikje hoor iedereen ziet het tenminste.

Groetjes van Daffie

11. Niet meer actief

ja mijn zus zei vorige week tegen me (9 weken zwanger) JEZUS wat heb jij al een buik, ja het verschilt nou eenmaal super per vrouw en zelfs per zwangerschap.

Ik vind het ook niet aardig van de verkoopster dat ze zei dat je een "kleine" buik hebt ik heb even gekeken en je hebt juist supermooie buik hoor ! (wilde ik even zeggen @shelde)

Je kan er niets over zeggen ben ik bang!

12. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Dank je wel hoor!
    Ach, ik zit er niet zo mee... ik vind het wel lekker dat m'n winterjas nog gewoon dichtkan. Dan zie je het ook eigenlijk niet.

13. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik kon t/m de 25e week gewoon mijn eigen kleding aan dus tja... aan de ene kant wel fijn , aan de andere kant is het ook wel leuk om een beetje met je buik te showen maarja.... Je hebt het niet voor het uitkiezen en dat is maar goed ook.

14. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Bij mijn kon je het ook pas met 19 á 20 weken zien.
    En opeens had ik een buik leek er wel op

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    ach bij de een komt het wel en bij de ander niet, kijk maar in mijn album, ik moet nog maar 8 weken.

16. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    bij mij zag je bij Merijn pas met 15 weken iets waarvan anderen konden zien dat het zwangerschapsbuikje was.
    Ik heb toen ook geen kwaaltjes gehad, die kwamen pas na de 30e week

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dat is wat ik bedoel, als met die kleine maar alles goed is. Natuurlijk is het leuk om een mooie buik te hebben en ermee te pronken, maar ik vind het niet het belangrijkste.

18. Niet meer actief

Tuurlijk is het niet het belangrijkste! Ik vind het natuurlijk ook het belangrijkste dat het goed gaat met de kleine, zeker weten!

Maar nu is het zoals normaal, zeg maar. Ik heb geen verschijnselen, niets. Dus ik hoop dat alles goed gaat met de kleine en dat ik over een tijdje een klein buikje ga krijgen!

Maar natuurlijk is mijn babytje het allerbelangrijkste!

19. Niet meer actief

Oh was nog niet klaar :)

Ik wou zeggen dat iedereen dat toch wel zou denken, maar ik zou het ook leuk vinden om met mijn buikje te showen. Maar ik ben ook pas 13 weken dus ik wacht nog ff af! En mijn babytje komt op nr. 1!

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Je hebt inderdaad nog 27 weken te gaan, nog tijd genoeg om een buikje te ontwikkelen ;)

Share This Page