Meiden, na vorige week en woensdag een hagel witte test te hebben heb ik vandaag weer getest. Oordeel zelf!
Hoi heel mooi streep ik heb er ook een liggen van deze morgen precies overeen en ben nu ook 7 dagen overtijd En ze worden bij mij maar langzaam donkerder Succes Gr Marcia
Jij ook van harte gefeliciteerd dan! Echt, het is nog zo onwerkelijk ook al wacht ik er al een week op hahaha
Het is toch alsnog gelukt Marnat. @all, bedankt voor jullie felicitaties! het gevoel begint nu te komen!
Gefeliciteerd! Jij had dus ook eerst negatieve testen? Ik ben nu net overtijd en lijk een miniem licht streepje te zien (niet op foto te krijgen). Ben benieuwd of ik dan alsnog zwanger blijk te zijn. Ik wil pas Vrijdag weer testen, als dat tegen die tijd nog nodig is. Hoop dat ik dan ook echt positief test en geen tuurstreepje heb.
Hoi Musicalfan, Ik had op dag 27 (mijn nod dag) getest. Die was negatief. Daarna woensdag maar niet met ochtend urine (ik kon mezelf niet meer in bedwang houden haha) Deze test was ook negatief. Nu afgelopen zaterdag getest en deze gaf dus weer wat je op de foto ziet. Morgen ochtend wil ik ook nog een kv test doen. Ik begin er nu al zenuwachtig voor te worden. Wat nu als ik opeens niks meer zie? Ik merk genoeg aan mijn lijf maar toch. Als die positief is dan wil ik donderdag nog een clearblue doen samen emt mijn vriend en dan zijn we klaar met testen haha Wij hadden dus idd ook wat langer gewacht met testen. Hij gaf toen een positief resultaat. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn! Succes met het zenuwslopende wachten!