wachten op nod ;)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Boukje L, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik moet gewoon even m'n 'ei' kwijt :D !!
    Ik heb deze maand geprobeerd m'n ei op te sporen mbv ovulatietesten. Dit is niet helemaal goed gegaan, wegens omstandigheden. Ik denk dat ik m'n ei gemist heb met de testen.
    (wel geklust) Nu heb ik al een paar dagen zo'n raar rillerig gevoel. Ik voel me verder prima maar ik zit echt 3 dubbel dik ingepakt op de bank, heb een flanellen pyjama aan :$ in bed (en het is toch heus niet zo koud nu...) Dus vanavond temp gemeten: 37,94 via de gangbare weg om het zo maar te zeggen ;) is toch wel verhoging.
    Mijn linkerborst doet zeer, ik ben vaak moe, en af en toe wat ongikrampjes. Ook had ik tijdens het douchen erg jeuk aan mijn tepels.
    Nu is het zo: ik weet nu niet helemaal precies wanneer mijn nod is, ik verwacht zo vanaf morgen (deze week in ieder geval, hoop ik ;))
    Is het wijs om een testje ertegen aan te gooien? Of zijn er meiden die ook zoiets hebben meegemaakt?

Bedankt alvast!

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS Mijn banner klopt niet helemaal, is fout gegaan... ;)

3. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

Oct 6, 2011
    486
    0
    16
    Hey Boukje,

Ik zou gewoon morgen ochtend een testje doen! Als je verwacht dat je toch ronde deze tijd ongi moet worden dan kun je testen. Kan met sommige testen al 4 dagen voor je NOD, dus waarom niet!

Je kunt natuurlijk gewoon je ongi afwachten maar zou ik zelf dus echt niet kunnen haha!! Ben veel te nieuwschierig!

groetjes Nathalie

4. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Nathalie!

Dankje voor je reactie, maakt het nog uit welke test je dan gebruikt om 4 dagen voor NOD te testen? Is Kruidvat goed genoeg? Hoef niet speciaal zo'n dure test ofzo? :(

En wat je zegt: ik ben best nieuwsgierig! Haha!
    Toch vind ik het vreemd dat ik verhoging heb, terwijl je dat eigenlijk een beetje heb met 'n verkoudheid o.i.d. En ik heb nergens last van...

Groetjes Boukje

5. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, je zou kunnen testen! Vandaag is mijn nod en heb gewoon geen tijd gehad!ben ook nog niet ongi, dus als het vannacht niet doorzet doe ik morgen een testje :)Het schijnt dat de kv 2v5 erg goed zijn om voor nod te testen....ikzelf gebruik die van sensitest. Maar spannend hoor! zal voor je duimen!

6. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, gewoon testen van kruidvat eigen merk, 2 voor 5 euro, die zijn prima. Het is natuurlijk het beste om te wachten met testen tot minstens de dag dat je ongesteld had moeten worden, maar als je die dag niet weet dan kan je best nu al testen. Het enige risico is dat 'ie misschien nog negatief is of heel vaag en dat kan voor onzekerheid zorgen. Maar wachten is ook zo slopend, dus ik zou het in dit geval gewoon doen. Spannend!

7. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Oh.....Spannend weer hoor!
    Succes!
    Ben heel benieuwd!

Gr Annemarie

8. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je de uitslag wel even horen? En als je een vage test hebt, turen we graag mee naar streepjes op de foto! Maar het liefst zien we natuurlijk 2 dikke strepen... Succes!

9. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de testen gekocht, die van Kruidvat 2 voor 5 euro. :D
    Dus morgenochtend ga ik een testje wagen (ik had vandaag alleen een ochtenddienst) Ik leg ze voor vandaag heel ver uit het zicht :p want die dingen smeken gewoon om 'gebruikt' te worden ;) !! Haha!!
    Is in ieder geval weer een dag extra gewacht! Ik zal de uitslag zeker vertellen hier, ik hoop het zoooooooooo!!! Duimen!!! ;)

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik moet nog even wachten haha spannend !
    Tis nog maar mn eerste "ronde"

11. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Vanmorgen een zwangerschapstestje gedaan, deze gaf negatief aan... :( Ik wacht rustig af, meer kan ik uiteindelijk toch niet doen... ;)
    Ik blijf wel van die ongi krampjes houden, en af en toe denk ik: nu heeeel gauw naar de wc!! Maar dan is het niks, alleen afscheiding.

Afwachten maar!!!

Share This Page