Clearblue digital met ochtendurine???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kooten3, Jan 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag nou clearblue digitale ovulatietesten nou wel of niet met ochtendurine??? Ben vandaag (dag 12) gestart maar heb het om 18.00 uur gedaan, want hoor wat gekke verhalen van testen met ochtendurine.
    En als je de test eruit haalt zie je twee streepjes, waarvan de test streep al wel goed zichtbaar is. Kan het zijn dat de ovulatie er aan komt??

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, digitale mogen wel 'smorgens. En ondanks dat je niet naar het tweede (linker) streepje mag kijken zie ik hem altijd dikker worden inderdaad :)

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    bij de cb digital niet naar streepjes kijken...en niet met ochtendurine...eerst om 7 uur uitplasse en om 11uur testen... Tip van mijn gyn

4. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kijk en zo krijg je dus steeds andere verhalen te horen, denk dat ik het dan toch maar laat zoals het is gewoon rond 18.00 uur. Kan geen kwaad toch??

5. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even kijken of die banner werkt..... hahha

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Niet met ochtendurine. Rond een uur of 11 a 12 testen inderdaad. Of gewoon s avonds rond 20 uur. Wel altijd dezelfde tijd aanhouden. Als je maar geen ochtendurine gebruikt want dat is te sterk. 4 uur niet plassen heb je het beste resultaat.

7. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Op de bijsluiter staat dat je gwn met ochtendurine mag testen van CB.

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Klopt tig rondes lang gedaan, tevens getempt. Klopte altijd.

9. samsal

samsal Lid

Jan 9, 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik test altijd 's avonds rond een uur of 6. Dan heb ik in de middag niet veel gedronken. . Las ook op een andere forum dat je na je LH piek door moet klussen, omdat het niet alle vrouwen binnen 48 uur een eisprong hebben. Sommige wel later.

Share This Page