Ik wist niet dat baby´s met zulke stralen konden spugen..... Oh jee, daar gaan m´n strakke, witte muren!
Brrrrrrrrrrrrrrrr bah hahaha.Ik sta er echt versteld van dat er bij sommige zoveel uit komt.Uit zon klein mondje
Het is wel vies maar ik moet er toch mee lachen. Ik heb het zelf een paar mnd geleden meegemaakt. Iedereen had er wild mee gedaan, en toen kreeg ik de kleine op schoot en ja hoor bingo(hahaha) XXX
pff.. kleine tip: niet kijken als je zelf misselijk bent denk het zal wel meevallen.. maar ik voel me niet zo tof nu *grin* en zo nog rijles ook... brrr en ik hoop stiekum dat mijn baby met iets minder verve zal overgeven.. lijkt wel alsof je de kraan open zet bij sommige avn die babies *grin*
Hallo, Je kan er om lachen ja. Het is apart om te zien. Lijkt wel op iets uit een tekenfilm. Maar als het jezelf overkomt dan is dat niet zo fijn hoor. Met van die stralen spugen noemen ze projectiel spugen. Mijn dochtertje heeft er helaas ook zo nu en dan last van. Het ergste is die schrik in haar oogjes. Dat doet pijn aan je moederhart. Groetjes Yvonne.
Ik heb dat vorige week op 10 gezien bij van die lach filmpjes. Ik lag helemaal dubbel, nu weer trouwens. Mijn vriend kon er minder om lachen haha die kreeg meteen visioenen. Volgens mij denk ie nu twee keer na voordat ie met de kleine gaat spelen hahah
Blehh! Haha. Komt er met een boog uit joh! Hou je maar klaar.... Wel toevallig dat ze het net hebben gefilmd. Groetjes Miep