hoe bedoel je? hoeveel follikels er aan het rijpen zijn bedoel je? Ja daar kan je achter komen door middel van inwendige echos. Je krijgt iui toch.. dus dat gaan ze vast wel bekijken
Nee, dit kan niet. Enkel bij IVF kun je na de punctie zeggen: 'Er zijn 8 follikels aangeprikt en ik heb 9 (ik noem maar wat) eitjes als opbrengst, dus ergens moet er een follikel hebben gezeten met 2 eitjes erin.'
Of dat je een leeg follikel hebt. Maar inderdaad, dat zie je alleen bij aanprikken. Gebruik je al deze informatie voor je site?
Of bedoel je AMH? De reserve? Volgens mij berekenen ze dat alleen in een soort percentage en niet in aantallen.
Je kunt niet op een echo zien of er een eicel in een follikel zit. Dat weet je pas als je na de punctie de vloeistof onder een microscoop legt om te kijken of er een eicel gevonden is. Er kunnen follikels zijn zonder eicel, met eicel en zelfs met twee erin. Maar dat zie je dus niet aan de buitenkant en je kunt het ook niet aan de hormoonwaarde in je bloed of urine zien.
ik dacht dat er in elke follikel een eitje zat namelijk... en Talia, HA, HA, ha... nee niet voor mijn site nee.. welke site??