Ik kan nog niet testen ivm pregnyl...wanneer wel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Stessje, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stessje

Stessje Nieuw lid

9 okt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Stessje, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Hallo Allemaal,

Ik heb het idee dat ik "eindelijk" zwanger ben misschien. Ben misselijk, moe en heb ontzettend veel last van mijn darmen. Echt heeel erg veel last van mijn darmen...lucht, pijn,opgezet.
    11 dagen geleden heb ik een grote pregnylspuit gezet om mijn eisprong op te wekken.. vervolgens op dag 3,6 en 9 na de eisprong weer pregnyl moeten spuiten.
    Ik wil graag testen, maar door de pregnyl zal de uitslag sowieso positief zijn. Wanneer kan ik echt testen?
    En wie hebben er ook zoveel last van hun darmen gehad in het begin van de zwangerschap?

Gr. Monique

2. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi,
    wij zijn in de 3de ronde bezig voor een kleintje..
    ik heb deze rondes alleen clomid gebruikt.
    maar ik heb nu ook last van de dingen die je hierboven hebt staan..
    ik heb ook een prikkelbare darm en die is dus echt heel gevoelig voor veranderingen..
    dus ik hoop dat we nu allebei gewoon lekker zwanger zijn:D:p.
    op je vraag wanneer je kan testen.. dat weet ik dus niet, heb dat nooit gebruikt..
    maar veel succes en ik lees af en toe mee om te kijken of het echt zover is:p

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Monique! Pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. Dus 10 dgn na de laatste spuit zou het er uit moeten zijn.. Maar zou voor de zekerheid iets langer rekenen.. En die pregnyl zorgt ook voor die klachten! Succes!

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Waarom moest je eigenlijk NA de eisprong nog pregnyl spuiten?

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    @Tash: Doen ze wel eens om de bevruchting/kans op zwangerschap te ondersteunen.

Idd tien dagen na je laatste spuit testen.

Wat ik de laatste keer deed, bij deze zw, was vanaf dag 1 na pregnyl elke dag testen. Bij mij was het op dag 8 uit mijn lijf, toen was mijn test negatief.

Toen ik dus op dag 12 weer posi testte, wist ik in elk geval dat het niet van de pregnyl was.

Spannend he.....ik duim voor je hoor...en sja van pregnyl krijg je alle zw klachtjes die je ook hebt als je echt zwanger bent.

Deel Deze Pagina