vanmorgen gebeld, maar niet over dit nog dat doe ik niet meer aan de telefoon heb al spijt dat ik dat gisteren geddaan had. Hji komt straks wel naar huis en dan zullen we even heftig woordje spreken en eisen stellen. Ik weet zelf ook wel dat ik het alleen zal redden, maar ik kan nu niet helder nadenken en de juiste keus te maken. Ik ben niet iemand die zo snel opgeeft! maar ja wacht eerst af wat hij te zggn heeft vanavond,
vanmorgen gebeld, maar niet over dit nog dat doe ik niet meer aan de telefoon heb al spijt dat ik dat gisteren geddaan had. Hji komt straks wel naar huis en dan zullen we even heftig woordje spreken en eisen stellen. Ik weet zelf ook wel dat ik het alleen zal redden, maar ik kan nu niet helder nadenken en de juiste keus te maken. Ik ben niet iemand die zo snel opgeeft! maar ja wacht eerst af wat hij te zggn heeft vanavond,
Heel veel succes vanavond babytje! Goed dat je eerst even aan jezelf en je kinderen denkt. Groetjes Franka
Poehpoeh, ik zou genoeg weten maar goed je hebt al een kind en nu nog een kleine op komst dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op! Ik hoop dat je een juiste beslissing kan maken... Heel veel sterkte en succes.
inderdaad maakt dit het er niet gemakkelijker op. Als ik alleen was geweest dan was de keus denk ik niet zo moelijk! Hij is al thuis en ligt nu te slapen, heeft een slechte nacht gehad, gelukkig vanavond als de kleine slaapt kanhet gesprek beginnen!
Hey meid, wat een vervelende situatie zeg! Ik hoop dat alles goed komt en jullie dit netjes kunnen uitpraten..
hoop dat het goed komt geef hem goed op zijn donder he laat hem niet zo weg komen met un smoesje zijn ze heel goed in ik ken dit verhaal hou je rustig komt vast goed hou je taai
hey meissie! wat een lastig pakket zo!Als ik jou was had ik idd je vent een mail gestuurd met een nep account die je even daarvoor aanmaakt onder een andere naam,en dan zeg je gewoon dat je het weet van hun en dat hij het op kan gaan biechten en als ie dat niet doet dat hij/zij dan jouw op de hoogte zal brengen!je doet dan gewoon net alsof je iemand anders bent die het via via gehoord heeft en dan zie je vanzelf of hij reageerd! sterkte meis
Waarschijnlijk ben je nu in gesprek met hem, babytje. Sterkte daarmee! Ik schrok vooral van het weerwoord van je vriend: dat jij niet gezellig zou zijn en aldoor maar op de bank lag. Ja sorry, je bent zwanger. Ik heb dit onderwerp ook met mijn man besproken rond die periode en daardoor kon ik in ieder geval mijn gedragingen wat beter op zijn gevoelens afstemmen en ervoor zorgen dat ik meer energie had voor hem. Ik kreeg tenminste een kans. En jouw vriend heeft al een kind, dus had kunnen weten wat zwangerschap inhoudt. Beslissingen neem je zelf, maar ga niet aan jezelf twijfelen. Je kon eerder inderdaad rekening met hem houden, maar aangezien hij jou geen kans heeft gegeven, moet je je afvragen of je hem de kans nog geeft. Geloof in je eigen kracht! Sterkte vanavond en natuurlijk ook daarna.
het weerwoord dat hij die avond wegging was dat ik de laatste weken op de bank was, en eigenlijk vind ik ondanks ik zwanger ben dat ook zelf ergvervelend, wil dat zelf ook niet. WE hebben gesproken en hij blijft het ontkennen. Hij zegt dat hij niet bij haar was en zegt dat hij getuigen heeft. Hij geeft aan dat hij als hij dit zou doen en willen dat hij dat eerlijk zou zeggen. Nou ja wat moet je er verder mee, ik heb geeist dat hij zijnmsn lijst aan past en bepaalde personen jongens en meisjes blokkeert en verwijdert! Dit zal hij doen! en iik ga het controleren. Ik heb m gewaarschuwd dat als ik ng maar iets verneem van dit soort verhalen en of acties dat hij dan zijn spullen kan pakken en moet vertrekken.