beetje rare vraag misschien maar s ochtends als ik wakker word kan ik goed mijn baarmoeder voelen links onder me navel net een soort ballontje onder je huid mijn vraag is is dat normaal dat ie naar links zit?en als ik dan op sta en heb geplast gaat ie gelijk naar beneden en voel ik hem bijna niet meer.. nou hoop dat iemand anders hier ook ervaring mee heeft..
Ja ik heb het ook, maar dan rechts. De baby heeft nu nog veel ruimte dus kan alle kanten nog op. Vanmorgen lag die in het midden , onder mn navel. Heb het alleen sochtends met een volle blaas en een lege maag... erg grappig! Als ik naar de wc ben geweest en dus een lege blaas heb, is ie verdwenen De blaas drukt sochtends dus de baarmoede ietje omhoog...
pfffff gelukkig ging bijna denken dat ik een misvormde baarmoeder had hiih fijn om te horen dat het normaal is..
Toen ik ongeveer net zover was als jij had ik dat ook. Bij mij lag mijn baarmoeder dan rechts. Heel raar. Inderdaad net een ballonnetje. Maar het is helemaal goed gekomen. Hij zit nu gewoon in het midden, hoor, haha. x Linda
Hoi Hoi! Bij mijn laatste dokter bezoek zei de dokter dat mijn baarmoeder iets naar rechts gekanteld ligt. Ik voel daar ook meer iets hards dan links.. Het zal wel goed zijn hoor! De dokter heeft er niets raars over gezegd. gr jen
Als ik op m'n zijde heb geslapen, dan word ik wakker met m'n buik die volledig naar die kant hangt. Is bij momenten echt wel schrikken Die komt na enkele minuten terug op z'n plaats hoor