Hoii Dames, Ik heb net veel te lang op me knieen gezeten en kreeg natuurlijk bij het opstaan doof tintelend gevoel, vast herkenbaar. Nu kreeg ik even stress en dacht zou de baby te weinig zuurstof/bloed hebben gekregen omdat mij doorbloeding verstoord werd de hele tijd? Soms kan ik me om de stomste dingen zorgen maken
Ben geen medicus, maar je hart is gewoon bloed blijven pompen, en je baby'tje zit boven het gedeelte wat afgekneld zat. Volgens mij kan het geen kwaad joh! Anders had het wel ergens op zo'n lijst gestaan met alle dingen die je moet doen en laten tijdens zwangerschap "je moet regelmatig je rust nemen" " je mag niet op te lang op je knieën zitten". Maar kan me voorstellen dat je ineens schrikt! haha We maken ons gewoon sneller druk omdat het ons kindje betreft. xxx
De doorbloeding naar je benen was even niet optimaal, niet naar je baarmoeder. Je lichaam stelt in alle gevallen de gezondheid van je kindje boven jezelf!
Daar heeft je kindje echt niets van gemerkt. Ik haal me ook weleens van die "rare"dingen in mijn hoofd maar ik bedenk dan ook maar bij mezelf dat wanneer dat niet meer zou kunnen er geen enkel kind meer geboren zou worden haha. Geen zorgen hierover.
Dat is ook zo haha maar soms kan ik me over de raarste dingen zorgen maken!! Gelukkig is het dan wel voor even maar dan schiet de stress er wel in hahah