Mijn zoontje is nu 9 weken, Ik heb er voor gekozen om kv te geven maar ik heb hier al vanaf week 1 heel erge spijt van gehad, mijn eerste zoontje heb ik een half jaar gevoed. Nu heb ik veel problemen met de flesvoeding, hij heeft al in het zh gelegen omdat hij zijn fles weigerde, is dit een teken van hem dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt? Kon ik het maar terug draaien!!! Is het mogelijk om nu na 9 weken nog borstvoeding opgang te krijgen? Groetjes Damienne
hoi tja, lastige situatie. Je kunt wel proberen te relacteren, maar daar heb je wel heel veel motivatie, tijd en energie voor nodig. Probeer heel goed voor jezelf te bedenken of dat haalbaar is, met een kleine baby, nog een kind en al je dagelijkse dingen. Je zult echt hulp moeten hebben in de huishouding en verzorging dan. En wat is je motivatie, is het alleen schuldgevoel? Je kunt je zoon ook heerlijk verwennen door hem veel tegen je aan te nemen, ook bloot op bloot, en in een draagdoek te dragen. Als je echt besluit te relacteren is het misschien slim om dat samen met een lactatiekundige te doen, dat je een soort van schema maakt hoe je het gaat aanpakken. Of je zoveel melk gaat maken dat het voldoende is voor hem kan ik niet voorspellen, maar er zijn wel succesverhalen. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Relactatie - Ervaringsverhaal: Relacteren, het kan! Succes met nadenken/beslissen. Bij vragen hoor ik het graag weer. Mirjam