Hoi Hoi... Ik heb vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad... Toen ben ik geopereerd en hebben ze mijn linkereileider weggehaald.... Daarna met goede moed weer verder gegaan... Na 7 maanden van teleurstellingen... 2 weken geleden eindelijk weer zwanger!!!! Maar helaas niet voor lange duur... vorige week vrijdag veel buikkrampen en donker bloed verlies.... Toen ik sávonds onder de douch stond leek wel of de kraan open stond een flinke plas rood helder bloed in de douchbak!! Dit is morgen een week geleden maar de bloedingen worden niet minder en mijn buikpijn wordt alleen maar erger... en vooral aan de rechterkant onder in mijn buik en mijn rechterbovenbeen... Ik ben echt bang dat ik weer het zelfde heb als ruim een jaar geleden maar dan aan de rechterkant... Zijn er meer dames, die 2 keer over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad????
Heb je al contact gehad met je gynaecoloog? Lijkt me zeker met je geschiedenis dat je onder controle staat? Ik zou bellen en je hcg en plaats vd zwangerschap laten bepalen. Als je dat nog niet gedaan hebt. Ik heb zelf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, maar gelukkig eileider besparende operatie gehad. Heb ook wel angst voor herhaling, maar moet zodra ik zwanger ben, komen voor hcg bepaling en een echo. Ik duim voor je!
Hoi DoubleJ, Wat naar zeg hoop het niet voor je. Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 3 weken terug gehad, maar mijn hcg bleef stijgen en de waardes krijgen die je hebt met een "normale"zwangerschap dus met een hcg bepaling heb je nog steeds geen 100% zekerheid. beterschap
Lieve double, Ik heb twee keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en gelukkig zonder operatie maar wel met veel gedoe zijn ze overgegaan. Maar wa ik te horen kreeg bij gyn was. Zodra je zwanger bent bellen en in jou geval met buikpijn en hevig bloedverlies zeker bellen meid. Je kunt er beter op tijd bijzijn dan afwachten. Misschien is het dan te laat. Denk aan jezelf een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan een gevaar voor jezelf zijn. Aan je reactie te zien heb ik ook het idee dat je heel erg bang bent en terecht. Maar wees verstandig doe jezelf geen tekort? Nu bellen, heel veel sterkte. Xxx joyce