Kiezen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by palmie37, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe volgens mij last van kiezen, ze wil geen melk, geen vitaminesnoepje, geen knijpfruit, geen brood of warm eten echt bijna niks, verder heel goed te pas, nah ja zal vanzelf wel weer komen maar baal er wel giga van!
    Wat mevrouwtje niet wil dat wil ze ook echt niet pffffff...

Jullie ook ervaringen hiermee?

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja met de eerste achterkiezen was het hier ook zo. ik gaf hem dan n flesje in de ochtend vroeg, dat dronk hij wel en een halve cracker ongeveer vr de rest van de dag. een week lang helaas. bij de laatste 2 achterkiezen ni zo veel last van niet eten en drinken, maar had andere dingen.pff.hoop het niet lang duurt.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Oh jee een week lang:$

4. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    En weer eet ze niet, zelfs haar melk gaat er niet in evenals het vitaminesnoepje of knijpfruit:(

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Hier werd ook slecht gegeten toen de kiezen doorkwamen. Wat hielp bij mijn dochtertje, was een waterijsje (zo'n staafje) opsabbelen en daarna eten. De kou verdooft een beetje (denk maar aan de koelbijtring voor de tandjes).
    Paracetamol kan ook helpen of dentinox een kwartiertje voor het eten opbrengen (in tegenstelling tot wat er op het flesje staat).

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja zeker zetpil geven!met de laatste kiezen had hij ook ooronsteking toen zei de H a dat de kiezen echt erg veel pijn geven en je kunt gerust 3 keer per dag zetpil in doen als je denkt dat het niet gaat.

Share This Page