Hoi, Ik vroeg me af of dit normaal is en gewoon een fase is of dat er echt iets met mij mis is.. Mijn dochtertje is nu 9 maanden oud. Ik ben een thuisblijf moeder en mijn man werkt meestal 7 dagen per week. Nu heeft mijn dochter al zo'n anderhalve maand een 'fase' waarin ze alleen maar papa wilt. Ze wilt niet dat ik haar vasthoud en als ik vraag of ze bij mij wilt komen wijst ze me af door een beetje te gillen, andere kant op kijken en stevig aan papa vast houden. Ik vind dat helemaal niet erg maar vind het nu toch wel iets te lang duren en vraag me af of het dan toch aan mij ligt? Herkent iemand dit en zoja, hoelang heeft deze fase dan geduurd? Groetjes
heel herkenbaar. dit kan zo blijven maar kan ook zo weer over zijn. jij bent er altijd en dus niet "speciaal meer" . papa is er niet zo vaak en dus is dat geweldig als die thuis is. Niet teveel over nadenken, hier is dat nu weer redelijk tam, colin had het heel erg , shannon niet dat is een echt mama meisje.
Herkenbaar. Hier in huis leven volgens mijn dochter "papa" en "die". "die" dat ben ik. Troosten kan alleen door papa. De laatste week zegt ze weer wat vaker mama uit zichzelf en kan ik haar ook yroosten. Het zal wel een lange fase zijn.