Heeft iemand hier ervaring mee ik heb al sinds ik me kan herinneren klachten van buikpijn en tussentijdse en lange bloedingen.Ook sex gaat vaak bloed gepaart en heb 1 stuit en vaak miskraam gekregen. Na de bevalling is er nooit verder gekeken naar mijn baarmoeder terwijl ze tijdens de placenta verwijdering duidelijk kon zien dat er een afwijking zat. heeft iemand dit ook? hoe ak ik dit aan we willen al bijna 3 jaar een kindje en het lukt nogsteeds niet en momenteel verlies ik weer veel bloed dus wil graag wat info wat ik mee kan nemen in mijn reis naar nog een kindje!
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik zou om een doorverwijzing vragen voor de gyn. Daar kunnen ze via een echo kijken wat er aan de hand is en wat voor effect het zou kunnen hebben op het zwanger worden en een zwangerschap. Succes!
Ik zou precies ook om een doorverwijzing vragen, zeker als er al een afwijking gezien is na je bevalling. Gek dat ze daar toen niet verder op in zijn gegaan...
Weet niet wat je precies bedoelt met niet volledig ontwikkelde baarmoeder maar Bij het kopje zwangerschap staan sowieso twee topcis over niet ontwikkelde baarmoeders: Uterus bicornis Dubbele baarmoeder Ik zou daar even een kijkje nemen.
nou mijn linker of rechterkant van de baarmoeder is niet volledig doorontwikkeld waardoor mijn zoon stuitlag en draaien onmogelijk was ook zijn lichte geboortegewicht had daarmee te maken. Maar zelf vind ik dit ook vreemd dat ze hier niet verder zijn gaan onderzoeken! Ik ga morgen de huisarts bellen ivm met de doorverwijzing.
Hoi hoi ik heb een uterus didelphys dat is een dubbele baarmoeder en dubbele baarmoedermonden.. As maandag heb ik hiervoor een hysteroscopie en gaan ze verder kijken. Ik zou als ik jou was gewoon een verwijzing van de gynaecoloog vragen en een verzoek om een hysteroscopie zodat ze alles goed van binnen kunnen bekijken.
Ik zag dat je in de achterhoek woont, welk zh moet je dan naartoe? Winterswijk toevallig? Daar schijnt afdeling gyn niet zo geweldig te zijn.