Dag meiden. Ben vandaag een week overtijd en besloot er een testje tegenaan te gooien en dit is het resultaat. Ik vraag me alleen af of dit niet gewoon een stom indrooglijntje is??? Want het staat wel dicht bij het andere lijntje maar ja ik heb ook nog nooit een positieve test gehad. ik hoop het zoo natuurlijk maar wie kan mij helpen??
die is niet goed...is niet genoeg door gelopen..is helaas niets van te zeggen...ikk zou er nog een doen als ik jouw was. en dan een drupje meer urine als je het niet goed ziet door lopen!
hahaha wat een grappige test nog nooit eerder gezien. streepje zit er alleen op de verkeerde plek misschien een foutje van de kv test kan gebeuren zou er ff een nieuwe tegen aan gooien aangezien je al een week over tijd bent. succes
Ouch, wat is daarmee gebeurd Ik zou hem eerst eens doorspoelen met wat water (druppeltje water in hetzelfde gedeelte doen als waar je de urine hebt gedaan) op die manier haal je alvast al de waas weg. Als hij dan nog zo raar doet zou ik er toch ook een nieuwe tegenaan gooien (hoeft trouwens niet perse met ochtendurine te zijn) dus je kunt gewoon nu een nieuwe doen als je wil
Die is negatief omdat hij niet goed is doorgelopen. Dit is gewoon een vlek! Even een nieuwe doen,straks of nu. Hahaha Succes!!
Negatief inderdaad.... Streep hoort verder te staan naar rechts. Ben ook benieuwd naar een nieuwe test.