hallo dames.. Wie kan mij helpen Sinds vandaag je ik bloed verlies met stolsels.. Ben me kapot geschrokken.. (2maand geleden miskraam) Ik test.ophalen en gedaan. Daar kwam uit dat ik nog Wel zwanger ben... Heb morgen me 1e echo 6 week en 4 dagen zwanger. Ik wil niet morgen te horen krijgen dat het weer fout zit. Iemand dit eerder gehad
Het is altijd 50-50... het kan nog goed zitten, het kan ook foute boel zijn (en het duurt even voor je hcg echt weg is).. dus eigenlijk is er morgen met de echo pas iets zinnigs over te zeggen! Hoop dat je bij de goede 50% hoort die onschuldig bloedverlies heeft
heel veel succes vandaag! Bloedverlies met stolsels is geen goed teken, maar het kan ook niks betekenen en gewoon goed gaan met het vruchtje hoor! Ook de test wil niks zeggen als je een miskraam hebt. Bij mijn vorige miskraam bleef de test in het begin ook positief uitslaan omdat het hormoon wel nog in mijn lichaam zat. Ik voelde me ook nog zwanger toen en kon ook niet geloven dat het voorbij was, allemaal doordat dat hormoon in mijn lichaam me voor de gek hield.
dank je wel voor jullie reacties! ik ben toch erg zenuwachtig en bang voor de echo.. vanochtend weer een test gedaan. ook positief. vandaag nog geen stolsels verloren.. ben wel goed misselijk.. maar dat kan ook door de zenuwen komen!!