Gecurreteerd maar het vruchtzakje met vrucht zit er nog.

Discussion in 'Miskraam' started by Damyar, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hoi meiden,

Helaas heb ik weer een miskraam gehad, ben voor twee weken terug gecurreteerd en gisteren had ik nog een na gesprekje bij de vk. IK vertelde dat ik nog vloeide en dat het weer wat erger was geworden. Zij stelde voor om even een echo te maken en het vruchtzakje zit er gewoon nog en het vruchtje lijkt nu door mijn lichaam aan het opnemen is. Ze noemde het een vruchtzakje met rommelige vruchtje. Zij heeft een fax uitgedaan naar het zh en ben vanmorgen al gebeld dat ik vanmiddag om half twee moet komen.

Wat ik me nu afvraag, hoe kan dit? Heb wel een hartvormige gekanteld baarmoeder. Maar dit wisten ze al. Controleren ze het tijdens de ingreep het niet met een echo ofzo? Ze moeten toch zien of het eruit is??? Voel me knap waardeloos, want nu heb ik twee weken geleden gedacht dat we weer verder konden en nu moet alles weer overnieuw. Baal er zo van.

2. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    jee wat een verhaal zeg!! ik zit hier nu ook weer met een miskraam ik vloei nog niet zo heel veel maar wel enorme krampen af en toe..en moet vanmiddag/vanavond naar t ziekenhuis om te kijken hoe/wat..ik ben ook wel s gecuruteerd geweest en bij mij bleek dat er nog een stukje zat..erg naar was dat! dus ja helaas kan dat...:( heeel veel sterkte van deze kant meid!!! liefs..

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

Echo gehad en het vruchtzakje met vrucht zit er nog compleet. Gevraagd hoe het kan, een heel klein percentage mislukt en moet opnieuw. Maandagochtend moet ik me melden en de ingreep staat voor de middag gepland.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Tssssjemig, wat slecht! Dat horen ze tijdens en na de ingreep te controleren hoor. Ik zou erop staan dat ze dat nu wel doen, allemachtig. En heel veel sterkte.

5. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    na sorry maar waarom wachten ze dan ook helemaal tm maandag!..zo wat erg joh..sterkte!!

Share This Page