Hallo ik heb een vraagje! Mijn dochtertje is nu 6maand en 4 weken.. Haar schema is als volgt; 7.00/8.00 fles 180+6 (gaat hooguit 100cc van op) 9.30/10.00 fruit half potje ongeveer 100 gram 12.00/13.00 plak brood (is meer proberen, echt eten lukt nog niet) hierna een flesje 180+6 soms op, soms drinkt ze ook hiervan maar 100cc 14.00/15.00 fruit half potje 18.00 groente 200 gram 19.00/20.00 fles 180+6 ___________________ Ik heb al geprobeerd om haar groente om 17.00 te geven maar dan wil ze niet eten! Soms krijgt ze een toetje na het groente gewoon wat yoghurt. Haar avond fles schuift nogal is omdat we haar dat zelf aan laten geven, hoelaat ze wil. Ik douche namelijk altijd 's avonds met haar, en ook dat geeft ze zelf wel aan.
Hoi, Tussen de 6-8 maanden mag je 700-800 ml opvolgmelk per 24 uur geven. Als ik het goed zie kom je nu op 400 ml totaal? Dit is vrij weinig voor haar leeftijd. Ze hoeft niet perse 700-800 ml te drinken, belangrijkste is dat ze goed groeit en tevreden is. Minimaal is het wel fijn om 500-600 ml aan te houden. Drinkt ze sinds kort minder? Welke opvolgmelk krijgt ze? Groetjes Angelique
Ze is overal erg vlug mee, en volgens het CB dus niet alleen met haar ontwikkeling maar ook met flessen. Ik geef Nestlé Goeie Start nr 2. Ze doet het hier erg goed op. Ik probeer eigenlijk 600ml te geven omdat ik 3 flessen geef. Maar meer dan 3 WIL ze echt niet!! Ik ben allang blij dat ze weer 3 drinkt, ze heeft ook een tijdje maar 2 flessen willen drinken! Ik geef al met opzet overdag verder nog geen drinken, omdat ze dan nog minder gaat drinken. Ze krijgt alleen wat drinken als wij bijv. even de stad in gaan ofzo.
Hoi, Fijn dat ze al meer drinkt dan dat je gewend bent van haar! Ook fijn uiteraard dat ze het er goed op doet. Meer dan wat je al doet kun je niet doen. Groetjes Angelique