Help?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Althea, Jul 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dus de streepjes maken niet echt uit? Gezien ik maar 1 streep zie blauw en verder geen strepen.

Ik heb vanochtend een 2e test gedaan van clearblue digital, en daar zegt ie negatief op!? En daar ook maar 1 streep te zien??

Moet ik nu voor de 3e test een dag wachten?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zou ik wel doen denk ik ja :)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij CB digitaal zeggen de streepjes helemaal niks. Staat ook in de bijsluiter dat je daar niet naar moet kijken! Aangezien je ook ongesteld bent geweest, ben je dus niet zwanger gezien je negatieve testen.

4. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    als ik de tweede test in het licht hou en ook de eerste zie ik op de eerste test een lichte 2e streep, bij de tweede test zie ik hem met heel veel moeite heel licht de 2e streep?

Maar ik las ergens van clearblue digital dat je niet op streepjes mocht kijken dat die er niet toe doen?

In ieder geval dan maar even wachten tot maandag voor derde test, helaas begin nu wel onzeker te worde is het wel of niet.

Al vind ik het raar dat eerste test positief was met middag urine en met ochtendurine nu vandaag negatief?

Ligt het eraan dat ik gistereavond nog een bekertje water heb gedronke voor het slapen gaan?

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Anders is een andere test halen, die van kruidvat 2 voor 5 euro. Die testen ook vaak al eerder positief dan de cb testen.

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Dat is een goeie! tis zaterdag, dat kan nog, en kan met middagurine ook.. :)

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    cb digitaal geeft toch aan "zwanger of "niet zwanger" dus als je eerst een test heb gedaan die "zwanger" aangaf en hoe ik lees je bloedverlies, krampen en je verliest zwarte dingetjes met bloed, en nu je cb "niet zwanger" aangeeft denk ik dat je een vroege miskraam heb gehad zou idd over 2 dagen nog eens testen en voor de zekerheid even contact opnemen met een verloskundige voor een inwendige echo, persoonlijk vind ik dit niet als een positieve zwangerschap klinken, hoop natuurlijk dat ik het fout heb en het wel innesteling is:)

8. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog even af tot maandag, dan nog testje en dan bij de huisarts langs.

Bloede is veranderd, is nu roodachtig slijm, wel af en toe een krampje maar niet zoals normaal, normaal duurt krampe langer en zijn heviger, maar kan met hele lichte inlegkruisje het wel doen een hele dag bij wijze van spreke, gezien er niet veel uitkomt.

Ik denk dat ik niet veel meer dan afwachten kan doen.

Naar kruidvat is naar de stad toe en ik zit in een dorp wat erg lastig is, geen kruidvat alleen een DA Drogisterij, en het regent enorm, niet ideaal om met een bus voor een testje naar de kruidvat in andere stad te gaan.

Ik zal dus helaas wat geduld moeten hebben. Hoop wel dat ik einde van aanstaande week meer duidelijkheid heb.

9. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik gestopt met bloeden, geen pijn.

Wel moeite met eten en bij het idee aan ete al ziek worden, zeurende hoofdpijn al een tijdje vandaag. En weer terug aan de diaree.

Ik heb zitten denken maar kan het hcg hormoon ook schommelen? (dus ene dag meer dan de andere dag?)

10. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    ik denk dat het enige wat je kunt doen is afwachten,ik weet het is moeilijk,ik zou maandag nog een testje doen,en dan verder kijken hoe en wat.. je kunt nu toch niets meer doen, suc6 ermee!

11. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloeden is over, wel klein druppeltje bij plasse maar dat was vermengd met plas en heel weinig. Heb ook helemaal geen krampe meer gehad.

Wel nog zeurende hoofdpijn, moe, en niet lekker in me maag, ook beetje duizelig.

Morgen opnieuw testen, en dan naar de huisarts.

Vind wel dat die ontrekkingsbloeding (''ongesteld'') erg kort heeft geduurd, bloed normaal wel langer.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Gewoon even een test afwachten. misschien is het vals alarm en loop je je zo op te winden waarvan je ook deze kwaaltjes kan krijgen.

Als je volgende test ook negatief is dan hoef je ook niet naar de huisarts want dan is er niks aan de hand. En dan was je eerste test vals positief. Het kan zijn dat de urine niet goed doorliep en het electrische oogje een ophoping van kleurstof als positieve streep zag.

13. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

Jun 10, 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, heb je vanmorgen nog getest?

14. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb net getest, en weer negatief!? Ik begrijp het niet meer.

Vanmorgen gebeld met de huisarts de assistente, zat helemaal vol vandaag dus kan tot woensdag gaan wachten heb dan een afspraak om 8.40 en daarna eventueel bloedprikken.

Ik snap het niet 1x positief en 2x negatief, en ben niet meer ongesteld.

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad aan gezien dat die eerst positief was en daarna negatief dat je hcg nu af neemt

16. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat ik niet begrijp is dat de eerste negatieve test al binne 13 uur na de positieve was, en deze pas paar dage erna, ik snap het gewoon niet.

Hoop dat woensdag de huisarts me wijzer kan maken. Want ik snap er niets van.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat de eerste test vals positief was, aangezien je zegt dat er maar 1 streep op de strip stond .. en dat was met test nr. 2 ook het geval (ook maar 1 streep en negatief op het venster)!

Ik ben er bijna zeker van dat de verkleuring in de eerste test niet goed is doorgelopen en dus een ophoping heeft gecreeerd wat het oogje als positieve streep zag en dus een vals positief resultaat gaf !!

(dit is onlangs bij iemand gebeurd met de ovu test van CB)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat zou kunnen inderdaad. In dat geval was de bloeding gewoon een ongesteldheid.

19. Althea

Althea Lid

Jul 10, 2012
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik kon het niet laten en weer een test gekocht maar dan gewoon eentje van clearblue met + of -. ben benieuwd hoe die morgen ochtend gaat.

Ik heb de vorige test strips bekeken en bij de 1e die positief was zag je een heel dun streepje (2e streepje), als ik bij de negatieve kijk zie ik ook een heel dun streepje maar dan moet ik veel meer moeite doen om het te zien. Dus ja dan voelt het nog onzeker. Ben liever zeker dan onzeker.

Daarnaast is me ongesteldheid erg kort geweest vind ik, ik verlies geen bloed meer nu geen pijn niets.

Wel nog steeds rare klachten; erg moe zijn, duizelig, en geen eetlust hebben, lichte hoofdpijn.

Ik begrijp er niets van, daarom voor de zekerheid morgen nog eens teste met andere soort test. En dan zowiezo bloedprikken bij de huisarts want dan zijn de klachten van wat anders als die test ook negatief is.

20. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    je had beter die van kruitvat kunnen kopen 2 voor 5 euro die zijn heel duidelijk en heel gevoelig maar ben benieuwd wat eruit gaat komen hou het in de gaten

Share This Page