Welke roepnaam zouden jullie kiezen uit deze volledige naam: Vivienne Jessamie Bella - Vie - Jessamie - Jessie Eigenlijk is er al een lichte voorkeur voor Jessamie of Jessie.
Jessamie en Vie vind ik echt niets. Jessie wel ok, maar eigenlijk meer voor een jongen. Zou persoonlijk denk ik de eerste naam gepakt hebben omdat ik die gewoonweg het allermooiste vind.
Van de genoemde opties zonder meer Jessie, omdat ik de rest niet leuk vind. Viënne vind ik echter nog leuker.
Ik heb gestemd op "andere", ik zou namelijk voor Vivienne als roepnaam gaan. Ik vind het het meest logisch dat de eerste naam ook de roepnaam is (dat is bij mij zelf niet het geval en dat is soms best verwarrend) en die andere drie namen vind ik gewoon echt niet mooi.
Als er al een voorkeur is....waarom dan niet Jessamie Vivienne Bella? Ik vind persoonlijk Vivienne mooier dan Jessamie of Jessie.....Helemaal Jessie vind ik een kattennaam Maar dat komt omdat wij een kat genaamd Jessie hadden.
Van de keuzes: Jessie maar anders Vivienne en als het kort moet zijn, vind ik Vienne ook nog érg leuk.
Vind de namen allemaal niet zo leuk... Belle/Vivian/Vienne/Vivienne Als het een jongens was wel Jesse