Na zo'n twee weken verzet heeft dochter toegegeven en drinkt ze uit een avent flesje. Alleen heb ik het idee dat ze er enorme kramp van krijgt! Enkele uren na het flesje is het brullen en krijsen. Nou heeft ze met haar zes weken recht op wat krampen en huilerigheid, maar ik merk een verschil tussen dagen met en zonder fles. Ze krijgt net afgekolfde, eventueel iets bijgewarmde bv in de fles. (1x per dag als mijn man thuis is) Met welke flessen hebben jullie goede ervaringen, qua accepteren, voldoende drinken en geen krampen, voor je bv kindje? Ik wil als "grote" kolf bij het weer gaan werken een medela kopen, dus een standaard hals zou mooi meegenomen zijn, maar desnoods overgieten niet onoverkomelijk.
Ik gebruik de medelaflesjes (van 150 cc) met een kersenspeen van Difrax. Dit gaat bij onze dame,die overdags veel krampen heeft goed.
Let ook op je manier van voeden. Houd je kindje goed rechtop (verticaal), fles zo horizontaal mogelijk (voorkom wel lucht in de speen), liefst tussendoor een boertje, dat kan al helpen. Verder geen tips voor flessen