Dag dames, Allereerst wil ik iedereen succes wensen met het Zwanger worden! Deze maand heb ik me eerst natuurlijke menstruatie na 42 dagen! Ik heb de pil 2 maanden geslikt. Nu dat ik na mijn ongesteldheid met de 2de ronde kan beginnen, wou ik graag advies van dames hoe ik het beste mijn eisprong kan uitrekenen omdat het nog niet echt duidelijk is wat mijn cycles is? Alvast bedankt
Uitrekenen lukt bijna niet, tenzij jij een stipt regelmatige cyclus hebt maand na maand.. maar veelal verschild de eisprong iedere maand, en na het stoppen met de pil (ookal 2 maanden) kan de cyclus helemaal schommelen.. daarom raad ik ook ovulatietesten aan!
Ik raad je ovulatie testen aan. Tempen kan ook, maar is niet betrouwbaar, ivm een griepje, het kouder hebben dan normaal, dan klopt de meting niet Succes met zwanger worden...
Ik zou ook zeggen ovulatietesten. Had het deze maand voor de eerste keer geprobeerd en meteen zwanger! Heb de testen van testpoint gebruikt, die kun je bij de etos kopen, maar natuurlijk ook op internet bestellen
Mijn gyn adviseert om vanaf CD (cyclus dag) 7 te gaan testen. Ik weet niet op welke dag je nu zit?! En dan met middag urine, want ochtend urine is te geconcentreerd, dit is voor ovulatie testen niet gunstig. Bij zwangerschapstesten is het juist andersom Succes