Help?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Liza28, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hallo dames,
    Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ikzelf ben erg actief op het "zwanger-worden-forum" maar aan wie kan ik deze vraag beter stellen dan aan de ervaringsdeskundigen..

In het kort mijn verhaal:

- Eind april gestopt met de pil
    - Eerste ronde: cyclus 40 dagen (niet gericht geklust)
    - Tweede ronde: cyclus 29 dagen (niet gericht geklust)
    - Derde ronde: cyclus 34 dagen (niet gericht geklust)

Eigenlijk ronde 4, de afgelopen maand voor het eerst rondom de vruchtbare periode geklust, afgaande op gemiddeldes want doe geen ovu-testen, temperaturen en voel mijn ei ook niet. Een week na het klussen ontstonden symptomen: grotere zachtere borsten, vlagen van misselijkheid en een "zwanger gevoel". Tevens loop ik 3 keer per week hard, en dat kostte ineens veel meer moeite.. Kwam niet vooruit, last van lage rugpijn en buikpijn en conditie verdwenen...

Na 27 dagen cyclus een test gedaan, negatief :( Ervan uitgaande dat mijn lichaam me toch bedonderd had, wachtende op mijn menstruatie.. Tot steeds meer mensen op het forum zeiden dat ik veel te vroeg getest had.. En toch weer twijfel.. Besloten op dag 34 pas op zijn vroegst weer te testen. Echter gister (dag 32), smiddags bij het afvegen ineens een bruine veeg.. En ik dacht dus: daar is mijn menstruatie. Alleen het bleef daarbij.. En vanochtend (meestal zet mijn ongi 'snachts door) slechts 1 druppeltje bruin in mijn inlegkruisje.. Over de gehele ochtend t/m nu toe is daar 1 druppeltje bijgekomen maar met afvegen niks te zien..

Nu dus dillemma: komt mijn ongi eraan? Is dit innesteling? of is dit oud bloed? Of misschien een soort van mindere menstruatie.. Wel beduidend minder dan normaal.. Heb ook geen standaard ongi-klachten zoals normaal en "voel me nog steeds zwanger" wel eng, want besef me donders goed dat mijn lichaam mij zwaar kan bedonderen.. :( Herkent iemand van jullie dit en was diegene toch zwanger?

En zal ik morgen (dag 34) testen (als de ongi niet heeft doorgezet natuurlijk) of wachten tot dag 35 (officiele NOD).. Wil niet weer het risico lopen op teleurstelling van een blanco test. Dus herkennen jullie dit? En wat zouden jullie adviseren?

Sorry voor het lange verhaal, maar wil mijn situatie zo duidelijk mogelijk omschrijven.. Alvast dank voor jullie antwoorden

2. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Het klinkt in ieder geval niet als een menstruatie! Lastig hè, als je onregelmatig bent. De enige tip die ik kan geven is om de 2 a 3 dagen testen. Het liefst met 2 voor 5 euro van de kruidvat en met ochtendurine. En dan maar het geduld opbrengen tot je een streepje ziet of helaas toch een menstruatie. Succes!

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks voor je reactie.. Als er niks verandert overweeg ik morgenvroeg toch een testje.. Is dan ook een week geleden ;)

Deel Deze Pagina