hallo, ik ben nu a 7 dagen overtijd en heb al 2 keer een test gedaan, maar allebei negatief gister heb ik seks gehad en was er een hele lichte boeding, ik weet niet of ik nu alsnog ongesteld word, vandaag was het ook miniscuul. ik ben wel misselijk geweest deze dagen en veel buikpijn, maar omdat ik ook spastische darmen heb weet ik niet door wat het nou komt ik ben nu een half jaar van de pil af en had al meteen een redelijk regelmatige cyclus van 24/28/26/26/26 en dus deze maand nog niks, iemand die dit ook heeft gehad? ik ben nou toch wel in spanning
Ik had dat ook regelmayig. Zelfs mijn borsten waren gevoelig, terwijl ik dat bij mijn periode nooit heb... Typisch geval (zei mijn gyn) van een lichaam dat je voor de gek houdt... Stom lichaam! Makkelijk gezegd dan gedaan, ik weet het, maar probeer er niet te veel aan te denken. Ik heb uiteindelijk na bijna 3 weken ( en dubbel checken met een echo om zeker te weten dat ik niet zwanger was) mijn periode laten opwekken. Meteen daarna is het bij mij wel gelukt, waarbij ik er door onze vakantie veel minder mee bezig geweest ben... Misschien helpt het!