geen tepelverandering

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Silleke, Sep 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silleke

Silleke Lid

Sep 3, 2012
    31
    0
    0
    Hoi,
    Ik vroeg me af wanneer je tepels veranderen...
    Ben nu ongeveer 7 weken zwanger en borsten lijken wel iets voller en soms gevoelig, maar mijn tepels en tepelhoven zijn van nature vrij klein en daar zie ik geen verschil nog niet in,ook niet in kleur.
    Nou is dit bij iedereen natuurlijk wel anders maar ik vroeg het me gewoon af.
    Herkenbaar :(

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    hier 39 weken zwanger, tepels wel iets donkerder maar verder draag ik nog steeds mijn oude bhs, duss... ;)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    iedereen krijgt eigen kwaaltjes en eigen dingetjes..
    Bij mij groeiden mijn borsten ook pas later, en veranderden mijn tepels pas de laatste weken echt duidelijk..

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Bij mij zijn alleen mijn borsten voller geworden. En tepelhof en tepel zijn niet veranderd en ook die van mij zijn klein.

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    mijn borsten zijn wel flink gegroeit en mn tepels wat dikker, maar zijn ook nog niet veranderd in kleur, denk ook dat dat per persoon verschild

6. Moekje

Moekje Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier ook 39 weken en mijn tepels zijn wel wat donkerder geworden.
    Mijn oude bh's pas ik gewoon nog, heb zelf het idee dat ze wat kleiner zijn geworden omdat ik ineens heel veel vel over heb hahah.
    Wel had ik in het begin heeeeeeeeeeel gevoelige tepels, afdrogen met een handdoek was echt een ramp.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ja gevoelige tepels heb ik ook, ggrr echt pijnlijk.
    En ze jeuken ook nog!! Das echt een ramp haha

8. Silleke

Silleke Lid

Sep 3, 2012
    31
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Zoals ik het lees is het compleet normaal en bij een aantal ook herkenbaar :)
    ik ben nog maar 7 weken op weg dus wie weet wat me nog te wachten staat...:$ hihi !
    bedankt!

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Mijn borsten voelden erg gespannen in de eerste weken... Daarna begonnen ze ineens erg te groeien. De groei staat gelukkig nu stil...
    Ook heb ik op beide borsten een pigmentvlekje op het tepelhof gekregen...
    Ik zeg altijd maar dat de hele tepel niet lukte ;)... Ziet er best suf uit zo'n rond donker vlekje :D.

10. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hee, dat heb ik ook en dat heb ik dus nog nooit eerder gehad! Is dit iets wat bij zwangerschap hoort? En zo ja, na hoeveel dagen/weken merk je dit? Ik word er echt niet goed van, alle aanraking is teveel, en die jeuk! *grmbl*

Maarrr...als dat een zwangerschapskwaaltje is, dan vind ik het ineens helemaal niet erg meer natuurlijk ;)

11. ik had wel wat volere borsten dan normaal tijdens de zwangerschap maar mijn tepels is heel de zwangerschap niks aan veranderd (tot mijn grote verdriet ;)). Ik heb van mezelf al nauwelijks iets dus ik was allang blij dat ik tijdens de zwangerschap iets meer algemeen volume had haha :D

12. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    sorry voor late reactie!!:)

Ja dit hoort echt bij de zwangerschap, voorheen had ik dit alles als ik ongesteld moest worden, maar dan maar 2 dagen ofzo en minder erg dan nu haha....

Het hoort erbij, weet ook niet hoelang het aanhoud, mss de hele zwangerschap hihi!:p

Share This Page