Help!?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by xliezel, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Als je zwanger zal zijn heb je soms ook ongi achtige pijn. Hoop dat je gewoon ongesteld wordt, maar zal zeker testen. Ook geen apotheek die open is ofzo?

2. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Momenteel werkloos, ik heb altijd in de ouderenzor
    Oldenzaal
    hier in duitsland is op zaterdag alles om 2 uur dicht.. super vervelend.. ik zal toch dit weekend maar even moeten afwachten,en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn maandag maar even naar Nederland :)

3. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Oldenzaal
    ik heb nu een klein beetje licht rose bloedverlies dus ik neem aan dat k ongesteld ben nu ::)

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

May 18, 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    En.. Heeft het doorgezet de menstruatie?
    Ik had bij mijn zwangerschap vooraf jaar ook menstruatie buikpijn en wat rozig bloedverlies. Kan dus ook bij een zwangerschap horen.
    Heb nu ook weer steken onderin mijn buik, vooral links in mijn lies en af en toe menstruatie buikpijn en misselijk af en toe 's ochtends! En hoop maandag (dan is mijn nod) weer en positieve test in handen te hebben :)

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik had ook rond NOD wat roze verlies maar geen menstruatie omdat ik zwanger was...
    Maandag toch even testen..

6. nikespits

nikespits Actief lid

Jun 2, 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Klinkt ook wel een beetje als innesteling. Als het niet doorzet, zou ik maandag zeker gaan testen.

7. xliezel

xliezel Lid

Sep 24, 2012
    26
    0
    1
    Female
    Oldenzaal
    Hallo dames, sorry voor mijn late reactie.. mijn ongesteldheid heeft zich helemaal doorgezet.. :) het was dus vals alarm.. best wel raar doordat ik misschien zwanger dacht te zijn ga je er toch over nadenken h oe het zal zijn.. en vind het stiekem best jammer.. maar het is toch wel beter zo. :) ben er gewoon nog te jong voor.. mijn tijd komt nog wel :)

8. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Fijn dat de menstruatie heeft doorgezet. Al lijkt het mij wel verstandig om nu aan voorbehoedsmiddelen te gaan doen? Pil, condoom, spiraal ect. Want de methode die jullie nu doen 'voor het zingen de kerk uit gaan' is niet echt een veilige methode omdat voorvocht ook zaad bevat.

Share This Page