Beurs gevoel in baarmoeder: zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mariska11, Oct 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

Apr 26, 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al ruim twee jaar bezig om zwanger te worden, dus heb alle kwaaltjes al gehad maar nu ga ik toch weer twijfelen of het dan eindelijk raak is.....

Zaterdagavond kreeg ik in bed ineens heel veel kramp in m'n baarmoeder. Ik wist niet hoe ik moest liggen van de pijn. Na een paar minuten trok het weg en bleef er een zeurend gevoel achter. De volgende dag bleef ik last houden van een zwaar/beurs gevoel in m'n baarmoeder. Vooral bij onverwachte of heftige bewegingen doet het een beetje pijn. Gisteren had ik er nog steeds last van en ook vandaag nog (al lijkt het nu iets minder te worden). Het gevoel is ook echt de hele dag aanwezig en dat heb ik normaal niet. Meestal heb ik voordat ik ongi wordt wel buikpijn, maar dat komt dan in vlagen en blijft niet de hele dag aanwezig.

Herkent iemand dit als zwangerschapskwaaltje of haal ik me weer eens van alles in m'n hoofd?

2. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    Ik heb dit gevoel ongeveer 2 dagen gehad en dacht dat ik ongesteld ging worden. dit was bij mij dus mijn eisprong. een dag of 8 derna had ik al een soort van bandenpijn en dat bleek mijn innesteling te zijn. dus het zou kunnen :)

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

Apr 26, 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n eisprong kan het niet zijn, want die was vorige week met 100% zekerheid. Het voelde idd een beetje als bandenpijn.
    Ik ben benieuwd. Hoop dat mijn verhaal hetzelfde blijkt te zijn als het jouwe!

Share This Page