Rare ovulatietest+lh piek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Silvy, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zit even met een paar vragen en hoop dat jullie me er mee kunnen helpen!

Ik test nu al een weekje met de digitale ovulatietesten van clearblue,gewoon omdat ze zo'n handige smiley hebben.
    Nu heb ik dinsdag ochtend weer een test gedaan en opeens kwam er een smiley! Helaas moest ik toen heel de dag werken dus gelijk klussen is er niet van gekomen. Maar alsof we het wisten hebben we maandag avond ( dus de avond voor de posi test) wel geklust!

Toen ik dinsdagmiddag thuis kwam was ik toch nog erg nieuwsgierig en heb ik opnieuw een test gedaan,die was weer negi zucht. Toch maar weer geklust met man lief s avonds.Tis nu woensdag ochtend en ik heb nog een keer een test gedaan en weer is die negi!

Sorry meiden lang verhaal....maar kan het zijn dat je lh piek heel kort is? Volgens clear blue moet je testen tot aan je smiley en dan ophouden. Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik wel goed heb geklust voor mijn ei! Zou ik nog door moeten gaan? En weten jullie of dat vaker voorkomt met een ovulatietest? Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Xxx

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Prachtig toch? Maandagavond en dinsdagavond geklust en dinsdagochtend een smiley?
    Volgens mij zit je helemaal goed hoor! Ik had deze keer 2 dagen een smiley maar met de dipsticks heb ik ook vaak zat maar 1 dag een knaller gehad.

Nu broeden en afwachten!

3. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je snelle reactie! Ja we hebben inderdaad maandagavond geklust en dinsdagochtend had ik een smiley op de ovutest. Toch wel raar dat je zo snel geen smiley meer kan testen! Binnen een dag was die weg! Ben nu er benieuwd wanneer mijn ei is!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Dinsdagochtend posi en eind middag nega ..

Wanneer heb je op maandag getest?? Avond of ook ochtend??

ps. je zal dan op woensdag/donderdag je eisprong hebben ;)

5. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rogijuli ik test altijd s ochtends dus het was ook maandagochtend op het zelfde tijdstip toen ik de test deed! Ohh ben zo benieuwd naar mijn ei! Zit me nu alleen of te vragen of ik vandaag of morgen ook nog moet klussen om het echt goed te doen!?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou het vanavond nog een keertje doen en daarna gewoon wanneer jullie er zin in hebben :D

Je nod zou ik dan op 18 oktober zetten .. dan kan je ook niet te vroeg testen :D:D

7. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi stiekum hebben we vanochtend ook nog even geklust al weet ik niet of dat goed is geweest aangezien we het gisterenavond ook al hebben gedaan ;) haha dat is wel een goeie die nod zetten want ik vind het nu al zo spannend!

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Haha stiekum!
    Stelletje stouterds! :D

9. Silvy

Silvy Actief lid

Aug 10, 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanochtend maar weer even getest en ook weer een negi ovu test! Denk dat mijn piek toch echt is geweest....hopelijk hebben we voldoende geklust. Mijn ei zal dan vandaag of morgen moeten komen. Ik zit me eigenlijk af te vragen...heeft klussen na een ei sprong zin?

Xxxx

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

bij mij heeft het 2 keer succesvol resultaat gegeven, dus je kan nooit teveel klussen! :D;)

ja klussen (kort) na een ei kan nog zinvol zijn!

Share This Page