geboortekaartjes sturen

Discussion in 'De babyuitzet' started by stitch, Apr 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    kreeg net de tip van een vriendin om ook een geboortekaartje naar je huisarts en naar je tandarts te struren zodat ze de kleinen meteen bij kunnen schrijven en je er niet achteraan hoeft.

dacht zal het even met jullie delen,
    vast handig je hebt al zoveel aan je hoofd na de bevalling.

groetjes susanne

2. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    ook eventueel naar het kinderdagverblijf waar je je kindje hebt ingeschreven, die verwachten ook een kaartje.
    en je verzekering (bij mij zat er in het kraampakket een kaartje)
    vergeet personeelszaken van je werk ook niet (je bent volgens mij verplicht om binnen zoveel dagen de geboorte door te geven ivm je verlof).

3. Ik stuur niet naar de tandarts, een kindje hoeft toch pas vanaf 4 jaar heen, ik nam mijn dochter vanaf het begin mee, en die moet nu volgende keer voor het echt, omdat ze bijna 4 is.
    De dokter heb ik zowiezo gebeld en de verzekering ook.

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Wij hebben de tandarts wel een kaartje geschreven en hij heeft Kylian meteen als cliënt ingeschreven. Wij nemen Kylian in augustus (moeten we voor controle) gewoon mee (ook al heeft hij op dit moment nog maar 4 tanden) om hem op die manier toch te laten wennen.
    Dan kan het nog spelende wijs en moet het niet.

Daarbij kan het voorkomen (wat we natuurlijk niet hopen) dat je kleine valt en er een tand los komt te zitten en dan zul je toch naar de tandarts moeten.
    Dit heeft toevallig een collega met haar 2 jaar oude zoon gehad.

Groetjes Anita

5. Wij nemen celina ook al vanaf dat ze baby is mee naar de controles zodat ze er goed aan kan wennen, 1 keer was ze in slaap gevallen in de auto een jaar terug en was ze helemaal boos dat we haar niet wakker hadden gemaakt om op de stoel te liggen :) Dus die is gelukkig ook wel gewend.
    De tandarts heeft haar gewoon ingeschreven toen we langs kwamen de eerste keer met haar.

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Was wel van plan om naar mijn HA en TA een kaartje te sturen maar niet om deze reden. Maar wel een goeie eigenlijk

Share This Page