vraagje aan de zwangeren

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mariell, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariell

mariell Lid

Apr 8, 2007
    22
    0
    0
    hoi,
    wie van degene die zwanger is had voor hun nod een ongigevoel ?
    kun je dat hebben als je toch zwanger bent ?

groetjes

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik had bij bijde zwangerschappen het idee dat ik elk moment ongestelt ging worden. zelfs naar een positiefe test bleef ik op en neer lopen naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld was geworden. dit omdat ik dit gevoel sterk had door de krampen.

3. mariell

mariell Lid

Apr 8, 2007
    22
    0
    0
    bedankt voor je reactie.
    ik vroeg het me af, ik heb een licht ongi gevoel. ik heb vandaag getest, maar negatief. normaal gesproken had ik gisteravond ongesteld moeten worden. nu nog niks. ik lees ook veel dat sommige pas na een week positief testen. dus ik hoop nog maar even verder. het zal wel alsnog komen, maar ja je weet nooit.

groetjes

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik had het ook, heb na 4 dagen positief getest. Ik geloof dat ik tot 2 weken erna nog steeds elke keer naar de WC liep om er zeker van te zijn dat ik niet ongesteld werd.
    Veel succes met testen, hoop voor je dat het raak is :D

Liefs,
    Duveldraakje

5. Jose777

Jose777 Actief lid

Oct 23, 2006
    207
    0
    0
    ik had 2 weken voor NOD al het idee dat ik ongesteld ging worden. Ik heb 3 dagen na NOD getest en positief!
    Misschien heb jij nog iets te vroeg getest? Ik zou t over een paar dagen nog es proberen.

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb 5 dagen na nod pas getest en positief.Ik zou gewoon nog een testje doen over een paar dagen, als je dan nog niet ongi bent.

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Toen ik positief testte liep ik ook nog een hele tijd steeds naar de wc om te kijken of ik niet ongi was geworden. Dat gevoel had ik steeds maar was nooit wat aan de hand

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik had het een week voor NOD, bleek de innesteling te zijn geweest. Op de NOD dag zelf was het ineens weg. Nu heb ik het weer maar dat schijnt met het indalen te maken te hebben.

9. Azra

Azra Actief lid

Feb 15, 2007
    206
    0
    0
    ik had ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kon worden, ik had gewoon een sterk voorgevoel dat ik moest testen ik heb eerst met een Matcare test getest, 4 dgn voor NOD ik zag toen een vage streepje.

Ik was pas overtuigd toen ik 1 dag na mijn NOD met kruidvat test getest had.

10. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Mariel, dat hoor je heel veek. Ik had er zelf 1 dag een paar uurtjes last van. Dat is echt niet leuk maar gelukkig wel goed afgelopen. Succes

11. mariell

mariell Lid

Apr 8, 2007
    22
    0
    0
    dank je voor jullie reacties allemaal. helaas een uur geleden werd het ongigevoel erger. dus naar de wc gegaan en ja hoor roze bloed op papier bij afvegen. dus het is weer begonnen. op naar de volgende ronde!

groetjes

12. mariell

mariell Lid

Apr 8, 2007
    22
    0
    0
    weet iemand van jullie iets van het temperaturen af. ik dacht eigelijk ook altijd dat je temperatuur voor je menstruatie ook weer zakte, maar hij is nog steeds heel de dag hoog vandaag ?

groetjes :(

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Temperaturen moet je doen als je nog in bed ligt als je 's morgens wakker word,voordat je ook maar iets hebt gedaan.

Share This Page