Help?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissXX, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn dochter van 13 maanden krijst de hele boel bij elkaar..!

Nou ja, niet alleen maar natuurlijk!
    Maar ze huilt nooit hard en krijsen deed ze al helemaal niet.
    Nu wil ze alleen nog maar op schoot zitten of begint te krijsen.

Ook gaat ze niet meer slapen als anders, waardoor ze ook wel moe zal zijn. Iedere keer als ik haar in bed leg rolt ze meteen op haar buik om vervolgens te gaan staan. En ja hoor, dan weer krijsen!

Als ik wegloop of niet naar haar kijk begint ze al. Wat ik ook doe, niets helpt!

Heel af en toe lijkt ze blij te worden van haar blokken of iets anders, maar dat is maar voor korte duur..

Iemand tips? Of hoort dit erbij?

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Verlatingsangst?
    Oorontsteking?

3. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Verlatingsangst.. Dat weet ik niet. Is dat gebruikelijk bij kinderen?

Oorontsteking, ben vorige week bij huisarts geweest, omdat ze ziek was. Maar toen was er niets aan de hand, wel veel oorsmeer waardoor ze het niet heel goed kon zien. Hoe kan je dat nog meer merken?

Nu is ze toevallig rustig door het huis aan het kruipen en lijkt ze nergens last van te hebben.

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik vrees dat dit gewoon een fase is, heb 2 vriendinnen en hun kindje zijn net iets ouder en hebben alle 3 (de een is een tweeling) precies het zelfde gehad. Ze zijn nu ongeveer 15 maanden en het gaat nu gewoon weer goed. Ik merk aan mijn zoontje dat hij ook al iets begint.

Misschien iets meer aandacht geven, het schijnt een hangerige fase te zijn en vooral hangerig aan mama. Succes!

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat is heel gebruikelijk, de meeste baby's/dreumesen hebben er wel een periode 'last' van. Ik zou toegeeflijk zijn naar haar en dus laten zien dat mama er is en ook als je weggaat, je weer terugkomt (veel kiekeboespelletjes doen bijv.), en haar dus bij je nemen als ze daarom vraagt.

Het is een fase en gaat vanzelf weer over, normaal gezien.

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Nou in ieder geval fijn dat het een fase is, deze gaat namelijk een keer over.
    Ik zal haar inderdaad meer aandacht geven. Kiekeboe speelden we altijd wel, maar laatste tijd eigenlijk niet. Dus daar ga ik maar weer flink mee aan de slag!

Toevallig vandaag nog met wat mensen over gehad en zij zeggen juist haar maar te moeten laten huilen ofzo en haar haar gang te laten gaan. Maar dat doe ik weer liever niet, maar dan ben ik bang dat het zo blijft.. Lastig!

Deel Deze Pagina