Zoontje klinkt vaak benauwd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo,

Mijn zoontje klinkt vaak benauwd alsof ie super verkouden is. Met slapen en eten wordt dit nog erger. Dan klinkt ie echt als een oud mannetje. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het klinkt niet lekker. Soms geef ik m dan water om het "weg te spoelen", maar dit helpt ook niet.
    Dinsdag was ik bij het CB en vertelde dit ook maar kreeg alleen als antwoord "oh, dat zal wel niks zijn". Ze heeft ook niet geluisterd naar zn longen oid.

Hebben jullie hier misschien ervaring mee?

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Niemand?! :(

3. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar als het je niet lekker zit, maak dan gewoon even een afspraak bij de huisarts. Eet/drinkt hij wel goed? Koorts? Succes!

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hij eet wel goed verder alleen het klinkt zo vreemd. Als ie aan het spelen is dan lijkt het ook alsof ie buiten adem is, dan hijgt ie zeg maar. Het is mn eerste dus weet niet of dit normaal is..

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Belachelijk dat ze niet even luisteren op het CB (maar daar had je natuurlijk ook om kunnen vragen ;)).

Ik zou voor de zekerheid een afspraak maken bij de huisarts. S heeft ook vaak een piepje of klinkt benauwd, zeker als hij verkouden is. Bij hem zit het hoog, maar ik heb er dus wel naar laten luisteren (1x afspraak, op cb en als we voor andere zaken bij ha waren, dus geloof het nu wel ;) :D)

6. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Raar dat ze niet even luisteren naar de longetjes, kleine moeite. Ik zou erop staan dat ze toch even luisteren. Mijn zoontje van 9 weken klinkt al vanaf zijn geboorte benauwd en is vaak verkouden. Drinken gaat soms moeilijk en ben vaak met een zoutoplossing in de weer. Uiteindelijk blijken zijn longen schoon en is de diagnose 'geiritteerde slijmvliezen'. Maar ja, elke baby is anders. Niemand kan zeggen dat je baby wel of niet iets mankeert.... Daarvoor moet je toch even langs een huisarts gaan, die kan dat het beste beoordelen. Groetjes, Angelique

Deel Deze Pagina