Soep??? nu maar even niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwangereanne, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangereanne

zwangereanne Nieuw lid

1 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds een paar dagen last van dat ik niet tegen warme dranken/soepen kan. Als ik alleen al aan champignonsoep of erwtensoep denk of wanneer ik dit ruik gaan mijn kaken al samentrekken. En nu is het juist erwtensoep tijd...helaas.
    In de ochtend lukt het alleen een cracker/toast met jam te eten en daarna later in de middag wel een broodje. Mandarijntjes gaan er ook wel in, maar kruidige en vlees achtige dingen ook niet echt. Ik wil wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen. Heeft iemand nog tips om die misselijkheid iets te verminderen? Of welke etenswaren minder 'misselijkmakend' zijn.
    Alvast bedankt.

Groetjes,
    Anne (7.5 week)

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Voor mij ging dat met periodes. Er waren weken dat ik alleen crackers kon eten en de week erna moest ik kotsen als ik alleen maar aan crackers dacht. Veel fruit, dat ging er altijd in. Ook boterham ham of kaas. Verder rauwe groenten zoals selder, wortels.
    Ook kippebouillon.
    Hangt van je eigen smaak af denk ik.

3. beccie

beccie Niet meer actief

ik kon in het begin ook bijna niks eten, maar probeer veel fruit en drinken en brood enzo binnen te krijgen.
    en neem vooral waar je zin in hebt.

na de 12e week kon ik alles weer normaal eten

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ginger biscuits roept iedereen hier! Ik wordt misselijk als ik te weinig eet dus ik schranz me helemaal vol en eet waar ik cravings voor heb hahaha :)

Deel Deze Pagina