Inmiddels ben ik bijna 7 weken zwanger van ons 2de wondertje. Nou had ik vannacht na het plassen last van licht rood bloedverlies, dit was alleen bij het plassen. Vanmorgen werd ik wakker en had ik bruin bloed na het plassen. Heb soms last van menstruatie buikpijn. (niet elke dag) Nou ben ik bij de dokterswacht geweest met urine omdat ik ook vaak moest plassen. Deze vertelde dat er ontstekingswaarden en bloed in de urine zat dit kon duiden op een blaasontsteking heb hiervoor een kuur gekregen. Urine staat nu op kweek om te kijken of het wel echt blaasontsteking is, hier kan ik morgen voor bellen. Mocht dit het niet zijn dan komt het bij mijn baarmoeder weg aldus dokter. Wel hebben ze bij de 1ste echo gezien dat ik een vleesboom en cyste in baarmoeder heb. Net had ik nog steeds last van bruin bloedverlies dit heb ik alleen na het plassen. Moet ik mij nu zorgen maken dat dit een teken is van een miskraam?
hoi nee als het alleen licht bloedverlies is na het plassen, dan hoef je je nu geen zorgen te maken. Pas als het veel helderrood bloedverlies is met heftige krampen heb je kans dat het misgaat. Mirjam
Mirjam, Bedankt voor je reactie. Ben vanmiddag op controle geweest bij de gynageloog, en alles ziet er goed uit. Ben nu 6 wk en 4 dagen zwanger ben super blij. Bloedverlies komt van de blaasontsteking die ik heb, dit hebben ze in het weekend ontdekt. Ben zo blij en ga nu volop genieten.