Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb maandag 5 november mijn laatste menstruatiedag gehad. Weekend daarop veel last van buikkrampen en mijn darmen en helder slijmverlies. Nu heb ik nog steeds last van een vervelend zeurend gevoel in mijn buik en helder slijmverlies. Vanavond viel er zelf gewoon een klont helder slijmverlies in de toilet ( sorry voor de detials). Het buikpijn is echt in mijn onderbuik en een zeurend gevoel. Ik heb vorige week getest maar ja dat is eigenlijk nog te vroeg dus negatief. Moet ik het nog even aan kijken? Of toch even contact opnemen met de huisarts?
hoi het zou nog veel te vroeg zijn om nu te testen, als 5 nov je laatste dag was van je menstruatie, was 1 nov dan de eerste? Dat betekent pas dat je eind november (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) kunt testen! Dus nog even geduld! Mirjam
Bedankt voor je antwoord. En ik begrijp dat het nog te vroeg is om te testen, maar vroeg me zo af wat het slijmverlies met de buikpijn kan zijn omdat het zo lang aanhoudt
Ik heb de berekeningen gedaan via de banners op deze site, en die gaf aan dat afgelopen weekend het meest vruchtbare was. Alleen ik heb al 2 weken last van die buikpijn slijmverlies en niet alleen in de vruchtbare periode. Vandaar dus ook mijn vraag
Hoi El193, ik weet ook niet precies waar de buikpijn en slijmverlies vandaan komt. Soms reageer je anders op je normale hormonen dan anders; kan zijn doordat je misschien stress hebt van het één of ander of dat je druk bent geweest of gewoon zomaar. Maar een precieze ookzaak kunnen wij je ook niet geven helaas. groeten Brigitte
Ok, bedankt voor de antwoorden. Ik wacht het deze week nog even af. Ik heb ook idd veel stress. Op dit moment op mijn werk misschien dat het dat is. Igg bedankt