allereerst ik geniet van elke beweging in mn buik, zo weet ik ook dat alles goed gaat met hem, maar,...volgens mij heeft hij adhd want soms/vaak vind ik hem echt eng bewegen de autoriem vind hij al niet leuk terwijl die echt niet op mn buik spant, of komt het door de muziek? zodra ik in de auto stap is hij wakker als ik ga liggen vind ik het soms eng, heel mn buik gaat op en af, vooral aan de rechterkant, de voetjes zitten helemaal aan de rechterkant, het lijkt soms wel alsof hij een gat ik mn buik wil stampen en er zo uit wil komen, en altijd bij mn tattoo he, pestkopje is het meerdere keren per dag gaat mn buik zo fel op en af dat er bulten op mn buik zijn van wel 5cm hoog ofzo, foto's heb ik niet, wel filmpjes en mensen verschieten er van hij is soms een uur lang constant bezig, zo fel dat ik mn hand met moeite op mn buik durf te leggen en maar wat ga wandelen in de living of recht ga zitten ik geniet van elke beweging, ik vind het machtig om te zien maar ik had nooit verwacht dat het zo fel kon zijn zoals je op youtube-fillmpjes zien, af en toe doet het ook lichtjes pijn de hik heeft hij ook meerdere keren per dag, dat heeft hij van papa, die drinkt zijn glas drinken ook altijd heel gulzig op dus,...dat vind ik wel zielig en het is echt een zoontje van mij want het is echt een pestkopje, de hele dag door beweegt hij, dan ga ik naar mn ouders en zeg ik van "kijk hoe hij gaat bewegen" ik zet of leg me neer en dan is hij stil, beweegt hij bijna niet, ga ik bij mn ouders weg, ik zit net in de auto en hij begint weer
ik ga nu de auto in, binnen 5 minuten en raad eens,...hij is wakker aan het worden, begint nu al op britney spears te dansen, hij voelt het gewoonweg aan. of zou het dat zijn? hij vind britney niks,...
Hier ook zo'n drukbol. Maar als ik jouw verhaal lees, kan ik dus nog wel even Zoonlief ligt trouwens met zijn hoofd boven, waardoor ik de schoppen opvang met mijn baarmoedermond (au!!), blaas (vervelend) en endeldarm (heel naar). Geen idee wanneer het minder wordt. Wanneer ze minder ruimte krijgen, lees ik wel eens.
Mijn zus is twee weken geleden bevallen van haar kindje. In de buik was het tot het einde toe een heel druk kindje, maar eenmaal eruit is het de rust zelve!!
Die van mij word juist rustig als ik in de auto rij en muziek aan heb. Maar ow als ik op de uni naar een voorlezing zit te luisteren met mijn volle concentratie, daar gaat meneer beginnen met te rampetrampen Of als ik rustig zit om te eten, tv kijken en vooral als ik wil gaan slapen
Hier sinds 3 weken wat minder hard (soms nog wel), wat meer geschuif, maar ook dat is soms minder prettig ivm ribben. Ben nu 31 weken.
mijne heeft het tot het eind gedaan.. heerlijk beurs en blauw werd je er van! biij mij was het ook altijd als ik de auto in stapte dat hij wakker werd en lekker ging dansen hahaha hij deed het ook wel eens als ik aan het lesgeven was! en de hik... ja haha soms erg vervelend!
Hier tot het einde zo drukke gehad. En deze is net zo! Finn kreeg het zelfs voor elkaar om in het geboortekanaal nog te schoppen! Niet echt prettig!
Hier vanaf de eerste schop druk geweest en nu is hij 3 maanden en nog steeds druk. Hij kan nog geen moment stil liggen..
Hier was het: iets te strakke kleding, flink tegendrukken. IN beweging zijn was rust (in slaap wiegen) en als ik rust neem werd de kleine actief. Dat zou het zitten in de auto kunnen verklaren. Verder was het hier ook geregeld een irritant of pijnlijk gevoel. Vanaf een week of 34-35 is het minder heftig omdat de kleine gewoon minder plaats heeft. Nu zijn het meer vegen en lichtere trappen.
hier word ik soms nog gek van mn buik ik heb bij de gynaecoloog gehoord dat hij al diep genoeg ingedaald is dat hij zich niet meer kan draaien, zij kreeg tijdens het voelen ook een paar schoppen af en toe gaat heel mn buik op en neer met bulten die omhoog vliegen
@sidneys Ik ben nou wel benieuwd zeg naar filmpjes van jouw druktemaker! Hier was mijn buik ook echt aan het stuiteren. Sinds ruim een week minder. Het is nu meer geschuif
ik heb geen idee hoe ik dat op internet moet plaatsen, bij mij schuift hij ook meestal maar het zijn dan best grote bulten die schuiven. ik heb wel maar een klein buikje vind ik, en de baby is gemiddeld, nou tja nipt onder het gemiddelde, misschien dat het daarom ze fel is? ik weeg nu 58 kg ongeveer
ik zie dat ik de filmpjes met mn gsm op youtube kan zetten, we gaan over een halfuurtje weg dus ik ga dat straks of morgen eens uitzoeken hoe dat moet. ook ga ik een ander filmpje proberen te maken, meestal als ik de filmpjes maak is het redelijk donker waardoor ik het flitslampje van de gsm aanzet tijdens het filmen, resultaat: een overbelichte buik en het lijkt alsof ik veel haren heb maar dat lijkt gewoon zo door dat felle lampje
Ben benieuwd. En idd die haren vallen dan lekker op he met de filmpjes. Ik heb ook een bescheiden buik en de kleine ook ietsje onder gemiddelde. Misschien daarom wat duidelijk idd