Ik durf niet goed blij te zijn, maar omo wit is hij ook niet.. wat denken jullie?? zijn er mensen die met zon test niet zwanger bleken?
Ik zie wel duidelijk een tweede streepje, alleen de laatste paar dagen heb ik al een paar keer op het forum iemand gezien met zo'n streepje en dat was uiteindelijk vals. Het schijnt dat de testen van Kruidvat niet heel betrouwbaar meer zijn... Voor de zekerheid zou ik een test doen van CB, digitaal. Dan heb je helemaal geen twijfel meer. Maar voor nu zie ik zeker een streepje!
Nee hoor meid! Daar waar mijn voorganger het over heeft waren allemaal tuurstreepjes! Deze test van jou is helemaal geen tuurstreep en gewoon een mooie roze streep Wel denk ik dat je geen 9dg overtijd want dan had hij wel echt knap moeten zijn. Weet je wanneer je ovulatie was?
Ik bedoel het ook absoluut niet verkeerd hoor! Het is alleen wat ik heb meegekregen, dat de kv2v5 veranderd zijn en dus valse streepjes geven.. Maar ik zei ook dat ik duidelijk een tweede streep zie! Met zo'n test zou ik blij zijn, alleen zou ik voor de zekerheid een digitale doen..
Nee aangezien mijn cyclus giga wisselend is, kortste 34 langste 49.. en ik doe geen ovu testen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. dus ik denk idd dat mn ei later is geweest.. ben zo benieuwd!! doe morgen weer een test..
Is duidelijk hoor!! En deze testen van kv zijn juist 1 van de meeste betrouwbare!!! Vaak is t toch een vroege miskraam als er eerst een streepje was en daarna toch ongesteld. Of een aankomend ei. Maar jouwe is echt roze. Voorzichtig gefeliciteerd!
duidelijk hoor ik denk wel dat je blij mag zijn test over een dag of 2 nog eens dan moet hij duidelijker zijn