ik weet t niet meer!!! FF zegt dus dag 14 ei gehad en dat lijkt ookwaarschijnlijk aangezien ik op dag 13vruchtbaar slijm had.. En als mn slijm op de site van FF weg haal zegt die met n twijfel dag 17. Maar op dag 16 begon mn bmm al te sluiten en op dag 17 was die dicht. Dus lijkt mij dat mijn eu dan niet gesprongen kan zijn.. My Ovulation Chart en zo ziet mn kaartje eruit. Zo stabiel is die sinds 4 maanden tempen nog niet geweest! Ik vind t zo spannend he! Voel ook van alles en de laatste paar dagen ben ik heel kribbig en kan niks hebben.. en weet dat t ook op ongi kan wijzen alle klachten maar ik weet t echt niet meer!!! Heb trouwens altijd n lf van 15 voordat mensen gaan zeggen dat al overtijd ben hihi
Nee, dan kan het niet meer. Maar ik heb nu alleen puur naar je temperaturen gekeken. Tussen je eisprong en je tempstijging kan 24 a 36 uur zitten. Als ik naar de gegevens van je bmm kijk, dan kan het ook zijn dat je op dag 15 je eisprong hebt gehad. ik zie ook veel witte bolletjes in je curve. Heb je wel telkens op hetzelfde tijdstip getempt. Als ik een uur vroeger temp dan normaal, scheelt het bij mij soms wel 0,3 graden.
Eisprong berekenen is meer dan alleen de temperatuur! De andere signalen zijn zo niet nog belangrijker. Als je je slijm en bbm goed weet te interpreteren en scoren, dan klopt dag 13 of 14 zeker weten. Maar die vele witte bolletjes maken het een stuk onbetrouwbaarder, misschien was je temp toen toch al aan het stijgen maar heb je het door een afwijkende tijd niet gepakt. Je slijm is namelijk de dag na je eisprong meteen onvruchtbaar (ondoorlaatbaar) slijm. Heb je de FF cursus al gedaan? Dan leer je meer over hoe alles te scoren en hoe je eigen kaartje te lezen.
Temp idd niet altijd op de zelfde tijd.. is puur luiheid en normaal schommelde t dan ook iedere keer dus, behalve deze maand. En heb al wel eens zo'n test gedaan op de site van FF en kon t aardig goed inschatten bij de meesten maar ja bij je zelf ga je dan toch weer twijfelen ook omdat je van alles voelt.. En in t begin had ik idd moeite om mn slijm en bmm te interpreteren maar door regelmatig te controleren weet ik hoe die voor mij hoord te voelen en wat mn vruchtbare slijm is.
Heb idd eens die cursus bekeken en kom er uit met n score over de 80% dus volgens mij zit dat aardig goed.. en dan toch zo onzeker over mn eigen kaartje hihi.. Maar afgaande op alle tekenen ga ik er dan ook maar van uit dat uiterlijk cd 15 mn ei is gesprongen en dan moet ik nog twee dagen geduld hebben.. en dan kijken wat er uit komt en of vl t al met me eens is om te gaan testen.. is t al donderdag hihi
Mocht je in een volgende cyclus komen zou ik toch echt proberen om nauwkeuriger op dezelfde tijd te meten.
Iedereen bedankt voor t mee kijken maar ga er van uit dat vandaag ongi word. Vanochtend dip naar 36.6.. Zal dan toch maar wat slaap moeten opofferen ja.. kijken of t verschil maakt als ik idd elke dag op zelfde tijd temp