Mag ik nog hopen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by PrettyMuffin, Dec 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    He dames,

Ik heb weer een spannend en apart kaartje, wat denken jullie?

My Ovulation Chart

2. naomi1985

naomi1985 Actief lid

Nov 17, 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig te zeggen.
    Het is maar net of je daling morgen doorzet of juist niet.

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Hij is vandaag hetzelfde gebleven, morgen maar weer afwachten dus :(

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Spannend.. Al zeggen hele mooie kaartjes ook niet altijd alles :( vorige ronde had ik een super mooi kaartje, maar werd helaas ongi.. Maar goed, het kan alle kanten nog op!! Hopelijk betekend het voor jou wel iets goeds!

5. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Niets van te zeggen helaas...

ik zie dat je kruis een stippellijn is. Volgens mij komt dat omdat je op dag 21 waterige, vruchtbare afscheiding hebt genoteerd. En dat kan helemaal niet als je na je eisprong zit. Ik verwacht dat de lijn vol wordt als je die afscheiding weg haalt.

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Lijn blijft een stippellijn als ik die afscheiding weg haal, geen idee waar het door komt :(
    Heb nu super veel last van afscheiding echt heel raar..ben benieuwd wat er morgen voor temp is!

7. lova

lova Niet meer actief

Welke afscheiding heb je dan nu? vruchtbaar of creamy ;)

Ik denk dat je een doorgetrokken lijn krijgt als je vruchtbare afscheiding voor de mogelijke eisprong invult (als je die gehad hebt) :)

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Dan krijg ik inderdaad wel een doorgetrokken lijn, maar ik ben niet heel goed in het herkennen van vruchtbaar slijm :p
    Ik heb nu heel veel creamy..denk ik.. (a)

9. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Vanmorgen 0.1 gestegen. 4 dagen voor NOD, spannend! Hoop dat ie straks niet ineens naar beneden keldert, maar dat zal wel :(

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik duim voor je :) Spannend hoor!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Thanks meis!

12. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Mijn temp ging vorige maand ook 2X na de eisprong naar beneden, dus lijkt er best een beetje op. Daarna had ik een positieve test in handen. Helaas later alsnog fout gegaan. Maar ik wil alleen maar zeggen dat het nog best kan.

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    ilo, wat vervelend! Hoe is het met je? ik krijg wel steeds meer hoop..spannend! Teleurstelling zal groot zijn straks :(

14. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Het gaat alweer beter we zijn over de grootste klap heen. Maandag alleen nog even echo om te kijken of ik schoon ben en dan weer verder. Ik zal in ieder geval voor je duimen. Wel even laten weten he.

15. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ik hoop dat je maandag met goed nieuws naar huis kan. Gaan jullie daarna gelijk verder met proberen of even pauze? Succes/sterkte!
    En ik laat zeker wat weten :)

16. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    We hebben een beetje getwijfeld of we meteen verder gaan, omdat je heel veel wisselende verhalen hoort over of je dan juist weer meer of minder kans op een miskraam hebt. Maar voor ons voelt het het beste om meteen weer door te gaan, dus daar gaan voor.

17. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Ik moet zeggen dat ik alleen verhalen heb gehoord over extra vruchtbaar zijn of niet, niet over de kans op een nieuwe miskraam. Hoop dat het gelijk raak is en het goed gaat! Ik ga voor je duimen :)

Vanochtend zat ik weer 0.1 lager, maar nog steeds behoorlijk ver boven de lijn. Vervelende is dat ik de vorige 11 rondes met 36.5 ongesteld werd en m'n basale temp 0.3 hoger lag dan nu. Weet dus niet zo goed wat ik hiermee aan moet :( Ben heel benieuwd of hij disdag heel ver keldert of ik met 36.5 ongesteld ga worden..

18. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik vind je kaartje mooi hoor, niks 'vreemds' aan? Je ziet duidelijk 2 fasen qua temp. En er is helaas weinig te zeggen over zwangerschap adhv een kaartje... Sterkte met wachten, ik duim voor je!

19. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    madeliefste, ik vind het ook een erg mooi kaartje, ik kan er alleen zo weinig mee :p Ben heel benieuwd wat het de komende drie dagen nog gaat doen..

20. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ja het kan nog alle kanten op. Lastig he dat afwachten.

Share This Page