Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocolatecookie

Jul 23, 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik geef nog steeds borstvoeding aan mijn zoontje van 16,5 maand. Nu heb ik op 15 september 2012 voor het eerst weer een menstruatie gehad. Na 30 dgn werd ik weer ongesteld, daarna weer na 42 dagen en nu moest ik als ik de langste cyclus aanhield, weer op 7 januari ongesteld worden.

Die 7e januari was ik nog niet ongesteld en had ik wat buikkrampjes. Ik dacht misschien is het wel een verlate eisprong, aangezien ik die andere 3 cyclussen een LF had van 7 dagen! Dus heb ik gemeenschap gehad met mijn man.

Circa 1 uur later kreeg ik weer buikkramp en verloor ik bloed, dus dacht dat mijn menstruatie begonnen was. Ik heb die dag heel erg weinig bloedverlies gehad. De volgende dag 1,5 tampon vol en daarna geen bloedverlies meer.

Ik heb op 1 januari en op 7 januari een zw-test gedaan omdat ik mijn Cyclus lang vond duren. Niet zwanger was de uitslag, helaas.

Nu vraag ik mij af wat dit bloedverlies geweest kan zijn. Mijn zoontje dronk de afgelopen dagen heel veel bij mij omdat hij grieperig was. Kan het zijn dat mijn cyclus weer of nog steeds in de war is door de borstvoeding?
    Of kan het een innesteling zijn? Volgens mij heb ik nl nog rond Oud en nieuw gemeenschap gehad met mijn man.

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi,

heb je ondertussen al weer getest? Het kan zijn hoor, dat de borstvoeding heeft geleid tot onregelmatig bloedverlies in je cyclus. En een innestelingsbloeding zou mijns inziens een beetje vroeg zijn, maar is ook lastig te zeggen met een onregelmatige cyclus en een korte LF. Volgende week weer anders even testen; dan moet er toch wel wat duidelijk zijn denk ik.

Groeten Brigitte

Share This Page