Hallo, Sinds een paar dagen heb ik last van voorweeen. En dan bedoel ik dus harde buiken die een beetje pijnlijk zijn. Niet dat ik niks meer kan doen als ik zo'n harde buik heb, maar het is ook niet echt prettig. Wie van de dames die al bevallen is, heeft ook voorweeen gehad? En hoelang duurde het toen nog voordat de echte bevalling bij jullie begon? x Linda
O jee meis, ik had bij de tweede al voorweeen met 30 weken en ze is op de uitgerekende datum geboren. Ik ga voor je duimen dat de beeb snel komt.
O jee, dan kan het dus nog wel even duren. Nou vind ik dat op zich ook niet zo erg hoor. Maar ik dacht, misschien is het een teken dat het eerder komt ofzo. Ik zie het wel. Van mij mag ie blijven zitten. Ik reken er ook niet echt op dat hij eerder komt. x Linda
Ik had al weeen met 35 weken ze hebben mij toen ook al nachtje in het ziekenhuis gehouden. Ik ging iedere keer weer bellen omdat het als weeen aan voelde. Maar het waren iedere keer harde buiken als ik aan de ctg scan lag, en heel af en toe wel een hevige wee er tussendoor. Uit eindelijk ben ik bevallen met 40 weken 5 dagen. Ze kunnen je zo gek maken die voorweeen. Sterkte meis.! en ik hoop dat het bij jou snel mag gebeuren. Liefs Lieverdje,
Tja, dat is om gek van te worden. Dan voel ik maar liever niets en dat het dan ook echt begint met 40 weken, dan dat ik elke keer voorweeen heb en denk dat het misschien wel eens kan gaan beginnen. Maar goed, we hebben het niet voor het zeggen. Ik moet gewoon geduld hebben en ik reken er maar op dat het nog 4 weken duurt. x Linda
Hoi Linda, probeer te denken dat de voorweeen nog wel ergens goed voor zijn. Ze bereiden je lichaam voor op de bevalling en zorgen, soms, ook nog voor de eerste cm ontsluiting. Dat is dan maar weer mooi mee genomen toch? Sorry, maar ik kan je helaas niet opbeuren, het is niet leuk maar helaas horen voorweeen er soms bij.
Ik heb er bij Merijn helemaal geen gehad en beviel op de uitgerekende datum. Maar ik ken verhalen uit mijn omgeving waar men al weken voorweeen had, maar alsnog kwam het kindje pas na de uitgerekende datum op de wereld. Het zegt dus vaak, helaas, niet zo veel
Klopt Nynke ,Linnepin het is geen ''lekker'' gevoel maar wel een voorbereiding. Ik had het bij de zwangerschap van mn dochter met 30 weken, en ze is geboren met precies 37 weken. jessica
Nou helaas geen opbeurend antwoord ook van mij, ik heb ze gekregen bij 37 weken op den duur zo erg dat de verloskundige zelfs langs is gekomen en het leek begonnen te zijn... ... .. ik ben bevallen met 42 weken en 2 dagen na een inleiding Ik hoop voor jou dat het bij jou sneller gaat!
Hmm zelfs toen ik in het ziekenhuis moest zijn voor ctg in het weekend voor ik ingeleid zou worden zag je nog duidelijk weeenactiviteit op het scherm, maar het mocht dus niet baten.. ik duim keihard voor jullie dat het sneller zal gaan (en voor mezelf voor deze zwangerschap/bevalling )
na 5 weken voorween te hebben gehad vanaf 37 weken zo'n beetje ben ik bevallen met 41 weken en 4 dagen maar dat zegt niks hoor meid liefs diaan
Ik heb ook aan het ctg gelegen. Weeënactiviteit zat, maar helaas deden deze weeën niks. Het enige wat ik er mee heb bereikt is dat het kindje nu wel volledig is ingedaald (das dus wel weer mooi meegenomen ). Hoop ook voor jou dat het deze zwangerschap wat sneller gaat.
Tja, gelukkig doen ze nu nog niet echt heel erg zeer. Maar kan me voorstellen dat als ze echt zo'n pijn doen dat je denkt dat het begonnen is, dat je het dan snel beu raakt. Ik betrap mezelf erop dat ik de hele tijd zeg van, het komt vast pas met 41 of 42 weken, maar stiekem begin ik nu toch wel wat meer te letten op wat ik allemaal voel, nu ik de 37 weken gepasseerd ben. Toch probeer ik mezelf voor te houden dat het nog weken duurt voordat ik dat ventje op mijn buik heb liggen. Maar ik moet zeggen dat dat wel moeilijk is. Zeker als je dus inderdaad ook daadwerkelijk voelt dat er iets gebeurt in je buik.... x Linda
ik had ze helemaal niet! Had alleen vanaf twee dagen daarvoor vreselijke pijn in mn buik, omdat ik net een blaasontsteking had gehad dachten ze aan een nierbekkenontsteking, maar dat bleek niets te zijn. Achteraf is het ws toch een voorteken van de bevalling geweest.