pijn in rug

Discussion in 'Eerste symptomen' started by hopeandfaith, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden

ik heb sinds ik zwanger ben zon pijn in mn rug / zij beetje trekkerig stekerig gevoel

hebben meer vrouwen hier last van ?

kan ook gerust zijn dat het niet van de zwangerschap is hoor !

Liefs

2. k84

k84 Actief lid

Nov 1, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap allereerst! Ik heb ook last van mijn rug. Eigenlijk alleen 's nachts en smorgens. Na 10 minuutjes uit bed is weer alles ok. Zal wel komen door de hormomen. Slaap er wel slecht van :(. Misschien gaat het wel weer over!

3. JoCo82

JoCo82 Lid

Jan 16, 2013
    57
    0
    0
    Ja, ik heb het ook 's nachts inderdaad en als ik uit bed kom 's morgen is het aardig snel verdwenen. En ik slaap ook niet geweldig inderdaad... m'n man zegt dat ik heel veel draai en dat ik ook van alles en nog wat zeg (soms verstaanbaar voor hem...... hiiiii!) :) Ik droom ook heel veel. Maar ja... zal er wel bij horen!

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja ik denk dat het er idd dan bij hoort maar ik heb het meer overdags dan snachts eigenlijks!! maar goed zal wel een spiertje zijn die bekneld zit of zo heb namelijk een holle rug !

5. Tamararos

Tamararos Lid

Jan 15, 2012
    56
    0
    6
    Female
    Heusden
    Ik heb er ook meer overdag van eigenlijk. Maar ik nu dus bang dat het erger gaat worden naarmate de zwangerschap vordert omdat ik sinds een aantal jaren scoliose heb, en blij was dat ik al een tijdje pijnvrij was;). Hopelijk heb ik het mis en verdwijnt de pijn...

Share This Page