Hallo allemaal, We hebben nog zeeën van tijd, maar ja: hormonen eisen een naam! Voor een jochie weten we het al, maar voor een meisje blijft het moeilijk! Onze selectie: Fenne Lot Jip Daantje Emma Graag jullie mening!;-
Ik vind Fenne en Emma het leukst. Lot vind ik ook oké. Jip is voor mij een jongensnaam (maar vind ik dan ook niet echt leuk) en Daantje vind ik gewoon niet leuk, dan liever Dana en dan Daantje als koosnaam oid.
Fenne vind ik niet mooi Lot vind ik niet mooi, wel als Lotte Jip vind ik voor een jongentje Daantje, leuk Emma, leukste
Vind Emma erg nooi, alleen jammer dat je het zo veel hoort. Lot alleen leuk als je er Lotte van maakt. Daantje vind ik ook nog wel wat leuks hebben.
Emma, heel leuk, maar wel in de top tien was voor mij de reden om deze van mijn lijstje te halen. Fenne, heel leuk, drie weken 'geprobeert' (tegen de buik) maar ik kon er niet aan wennen. Lot, niet af, Lotte, heel erg leuk! Daantje, daantje wordt ook groot he endan zit ze aan dat -tje vast... Vind ik zo stom voor volwassenen! Dani of Daan vind ik wel heel leuk. Jip, nee, niet leuk.
Daantje en jip erg leuk. Maar daantje idd wat lastig als ze ouder worden. Emma en fenne zijn niet mijn smaak. Wij gaan voor diede....misschien ook een idee?
Emma, heel leuk! Maar stond in 2012 op nr 1, dus grote kans dat jouw Emma met nog meer Emma's in de klas komt te zitten. Daantje, vind ik meer een jongensnaam! Maar wel leuk hoor! Lot, ik zou er zelf Lotte van maken, veel mooier Jip, are you kidding me???? Dat is toch een jongensnaam? Fenne, hier moet ik over nadenken, ken deze naam niet. Succes met beslissen, valt niet mee. Wij hebben gisteren nog de meisjesnaam veranderd, terwijl deze al jaren vast stond haha.
Volgorde heel leuk -> niet leuk: Emma: Lief, mooi en stoer! Daantje: orgineel, lekker eigenwijze naam. Lot: als het Lotte was dan stond hij een plaatsje hoger, nu wat on-af. Jip: dat was het jongetje uit jip en Janneke... Vind het geen meidennaam. Fenne: vind het zo'n vreselijk kattige naam, nee vind hem echt niks!
Emma vind ik het leukste, wel populair. Daantje vind ik voor een kind leuk, voor volwassenen niet. Lot vind ik onaf Jip vind ik een jongensnaam Fenne vind ik leuk, fenna leuker!