wie kan mij helpen ben een beetje van slag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Rilana, May 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    ik heb even een vraag vorig jaar ben ik bevallen van mijn eerste kindje die helaas na 11 dagen overleden is mijn cyclus was daarna gewoon weer zoals altijd netjes iedere maand 4 febr ben ik ongesteld geweest in maart niet en toen werd ik 4-04-07 wel ongesteld maar minder dan normaal en zonder klachten wat ik normaal wel heb . nu ben ik weer niet ongesteld geraakt ben vreselijk moe , misselijk en heb een beetje een branderig gevoel tussen mijn borsten ik heb ook steeds een draaierig gevoel in mijn maag zou dit kunnen betekenen dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn ik durf nog geen test te doen want bij mn eerst ezwangerschap kwam er pas na 3 mnd een positieve test uit terwijl ik al wel zwanger was en waneer zou ik eventeel een test kunnen doen dan

ik hoop zo snel mogelijk andwoord te krijgen van wat jullie denken want ik weet het even niet meer gr rilana :oops: :(

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi hoi,

Ik zou een test doen........ik denk dat je zwanger bent!

laat je het weten?

Groetjes imke

3. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    mijn man en ik hadden vanmorgen sex en ik had het gevoel of mijn hele onderbuik beurs was en mijn buik jeukt ook steeds om mijn navel heen kunnen dat ook voortekens zijn gr rilana

ps morgen 13 mei ga ik een test doen laten we hopen dat ik zwanger ben :oops: :thumup: :thumbdown:

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    EN? Ik heb geduimd!

Imke

5. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    hoi imke hier even een vraagje van mij mijn man vind dat ik al een paar dagen last heb van een zoete urine geur hoort dit ook bij een zwangerschap?

Share This Page