Hallo ik heb een vraag voor de dames , 1; is er iemand van jullie (uit nederland ) voor ivf in het UZ brussel geweest ? Hoe ging dat bij jullie met vergoedingen ? 2; is er iemand van jullie voor ivf met tese naar uz brussel geweest ? En hoe ging dat met vergoedingen ? 3; is er iemand van jullie voor ivf met tese met pgd naar het uz brussel geweest ? En hoe ging dat met vergoedingen ? 1 van de 3 ben ik al blij mee om te horen hoe dat ging want wij zitten beetje in de molen maar de verzekering werkt ons tegen dus vroeg ik mij af of iemand ons kan helpen maakt niet uit welke verzekering je hebt ik heb iza cura en mijn man azivo. Dank jullie wel voor jullie tijd xxxx
misschien dat je eens je vragen kunt plaatsen bij "de verdwaalde ooievaar" ? daar zullen veel mensen zitten die misschien iets meer kunnen zeggen. De meesten zullen daar wel een belgische verzekering hebben, dus vragen met een Nederlandse verzekering zullen ze niet snel kunnen beantwoorden, maar ik weet dat daar door nederlandse dames zitten. suc 6 ! Jolanda
Ik kan je niet helpen maar misschien is het handig om je topic titel veranderen want help!!! Is erg onduidelijk, denk dat veel mensen daarom je topic overslaan...