Mijn dochter is al vanaf gistermorgen bezig haar poep eruit te krijgen maar het lukt voor geen meter, ze drinkt bijna niet en eten al helemaal niet! Zo zielig, hele tijd huilen en ze is de hele tijd zo warm en moe van het drukken, onze huisarts is er niet kan alleen een spoelijn bellen maar is dat nodig?? Wie heeft er nog goede tips, wil haar zo graag helpen maar voel me zo machteloos!
Wat vervelend! En sneu voor je kleine meid. Heb je al roosvicee Laxo geprobeerd? Peer werkt ook laxerend. Misschien heb je er wat aan. Sterkte!
Ja allemaal geprobeerd, we waren begonnen met vsm druppels en dat ging erg goed tot vandaag, ben echt ten einde raad en mijn vriend is werken pfffff
Gossie. Heb je geprobeerd haar anus met vaseline in de smeren en dan eigenlijk ook net een stukje in haar anus.
Als je naar de apotheek gaat weet ik zeker dat je een middeltje meekrijgt wat je niet op doktersrecept hoeft. Ik weet niet hoe het heet maar mijn dochter had er ook last van, had 's middags druppels gehaald (iets met een heel moeilijke naam) en de nacht erop zat haar hele luier vol!
Ik krijg een receptje, kan het om 17.00 ophalen, weet niet wat maar nu maar hopen dat ze het neemt, ti's nogal een eigenwijs meisje en als ze iets niet wil dan wil ze ook echt niet!
Dit soort dingen hoor ik wel vaker, tijdje terug had ze heel erg buikgriep en volgens de huisarts zou het heel goed zijn om haar bouillon te geven, nou dat neemt ze echt nooit zei ik toen, tja zei hij dan maar onder dwang want zei realiseert zich niet hoe goed het voor haar is dus thuis het er maar onder dwang bij haar ingegoten met als gevolg dat ze echt alles onder heeft gekotst, voelde me zo slecht
Maj. Wat dat betreft hebben wij het hier wel makkelijker.. Met 5 snappen ze dat al een stuk beter. Al werkte het hier met 3 ook wel om uit te leggen dat het wel echt helpt.. En dat ze het daarom moet nemen. En dan bijv iets erna wat ze zelf mag kiezen waarmee ze evt de smaak kan weg"spoelen". Alvast in d'r hand geven ook.. Zodat ze het er meteen achter aan kan nemen.
Ja ik snap heel goed wat je bedoeld maar ons meisje is echt een verhaal apart, ik kan praten als brugman maar het helpt helemaal niets, als ik bijvoorbeeld zeg dat ze daarna iets krijgt wat ze superlekker vind heeft ze zoiets van nou dan maar niet lekkers, ze weigert pertinent, zo lastig
Het is ook geen beloning.. Het is om de smaak weg te spoelen. Onze dochter doet ook niet aan beloningen. Maar wel aan logisch redeneren Dus drankje omdat het nou eenmaal moet omdat je daar beter van wordt. En om de smaak weg te spoelen... Iets naar keuze erna wat ze meteen kan opdrinken.
deed de onze dat ook maar, ti's ook zo lastig om mensen uit te leggen hoe Chloe is als ze iets heeft of ziek is, ik weet ook echt wel wat het beste voor haar is maar ze neemt het gewoon niet wat ik ook zeg of doe!
Toch hoor je het wel vaker.. Maar wellicht komt het vanzelf goed als ze wat ouder wordt Ergens doorheen mengen werkt ook niet als ze verder niet wil eten of drinken. Zou ze het in een ijsje lusten?
Ja ik ook goede hoop dat het beter gaat als ze wat ouder word, maar het is echt een giga eigenwijs ding Ze is niet zo van ijsjes en snoepjes dus een ijsje is een paar likjes en ti's weer klaar Saskia heel erg bedankt voor het meedenken, superlief
Ik denk niet dat ze zo apart is hoor Ze is net 3 en dan snapt ze ook nog niet dat het goed is voor haar. Hopelijk lukt het je om het op de 1 of andere manier naar binnen te krijgen. Sneu voor de kleine meid.
Thanks we zullen het zien straks, ik heb maar ingevoerd dat er straks een toverdrankje komt die het poepje eruit gaat halen!