Waarom niet even naar de weekend apotheek bij de huisartsenpost?! Dan weet je het zeker! Ik denk overigens dat je zwanger bent hoor!!
owww irritant zeg!! Maar ik vind het een duidelijk streepje en zeg zwanger!! Geen zp'er die toevallig in de buurt woont?? ik zou hier ook gek van worden...
Je had toch nog een action test zei je? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Doe die morgenvroeg eens! En idd ovu testen "kunnen" iets zeggen, maar het zijn niet voor niks ovu testen en geen zwangerschapstesten! Succes!
Lastig dit, zelf heb ik ongeveer het zelfde meegemaakt! 1 dag bloedverlies en de dag erna was het weer zo goed als over en paar dagen na nod en dus na de bloeding had ik een week lang licht positieve testen, de strepen waren goed zichtbaar maar zijn nooit donkerde geworden en die is ook een miskraam geworden....dus ik durf je nog niet te feliciteren maar hoop het wel voor je dat gewoon positief einde heeft!
Geen n8apotheek, en geen benzinepomp die testjes verkoopt! Zal dus moeten w88 tot morgen! Spannend! Laat het jullie weten!
Volgens mij mag ik voorzichtig blij worden... Nergens een winkel gevonden met de digital, dus genoegen genomen met de cbplus Zie hier het resultaat!
Dit is volgens mij meer dan een voorgedrukt streepje. Morgen zijn alle winkels weer open en zou ik toch maar een digitale halen. Dan weet je het zeker
Ik zie zeker een + !!! Morgen naar Kruidvat 2v5 halen ben wel benieuwd hoe donker je streepje daarop is!