snap het niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by anoniemmeisje, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

Mar 5, 2009
    122
    0
    16
    Hallo mensen,

2 jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Na 6 maanden eindelijk mijn eerste periode. Eerst heel onregelmatig maar daarna bijna een jaar precies elke 8 week (ik weet het lang maar wel regelmatig). We waren toen nog niet van plan zwanger te worden. Paar maanden geleden was het 6 weken en toen een paar maanden 4 a 5 weken.
    Nu helaas is het alweer 8 weken geleden.
    Zondag 26 mei duidelijk mijn ei gevoeld en tot op heden geen bloed te bekennen. Af en toe wel misselijk en erg moe. Ik had sinds afgelopen vrijdag menstruatiepijn dus dacht het zal wel beginnen. Inmiddels is het maandag en is de buikpijn afgenomen maar nog steeds geen bloed. Wat zouden jullie doen, testen of nog even afwachten. Ik heb nog geen test gedaan dus weet het echt niet.

Groetjes

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ja je kunt natuurlijk ook het groeien van je eitje gevoeld hebben en dat die dus 1 of 2 dagen later nog is gesprongen.
    Zeg niet dat dat zo is, maar het kan.

Ik persoonlijk zou er nu wel een test tegen aan gooien denk ik. Dat is toch echt de enige manier om zekerheid te krijgen.

3. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

Mar 5, 2009
    122
    0
    16
    Ik had zondag 26 mei echt enorme buikpijn, dit is elke keer rond de eisprong zo. Maandag was er nog wel iets buikpijn maar zo goed als over. Ook werd het vruchtbaarslijm daarna snel minder. Zelf wou ik nog tot woensdag wachten met testen maar het is wel lastig dat wachten.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Als je LF 14 dagen is altijd dan zit je daar nu ruim overheen en kun je testen.
    Maar goed dat is uiteindelijk je eigen keuze natuurlijk.
    Succes met wachten!!

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je 26 mei je ei heb gevoeld dan is 14 dgn gemiddeld later je nod!

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

7. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

Mar 5, 2009
    122
    0
    16
    Woesndag is mijn vrije dag dus dan zal ik testen. Vorige periode's kwam het precies 14 dagen na mijn ei maar nu begin in onzeker te worden, ook gezien mijn lange periode's. Ik had zondag veel pijn wat maandag al stukken minder was dus ik ga ervanuit dat ik zondagnacht mijn ei heb gehad. We hebben weken lang om de dag geklust ook vanwege mijn lange periode's dus dat moet wel goed zitten. Het is wel spannend allemaal.

Share This Page